Orderadministratatör 50-100%

Let's Deal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Let's Deal AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Har du sinne för administration och gillar att arbeta i högt tempo? Let?s deal söker nu en orderadministratör till vårt kontor i Stockholm för perioden oktober-december.
Du kommer i huvudsak arbeta med orderläggning mot våra partners inom shoppingområdet (produkter). Vi söker nu en person som kan arbeta mellan 50-100% dagtid på kontoret. Vi lägger vikt vid att du är flexibel och kan anpassa eventuella studier eller annat till denna tjänst.

I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
Lägga beställningar i vårt ordersystem
Ge förstklassig support till partners genom telefon och epost
Administrera, bevaka, och följa upp beställningar
Hantera frågor som rör försenade, reklamerade och returnerade varor
Lösa problem på ett konstruktivt och vänligt sätt
Daglig dialog med interna avdelningar som kundtjänst, säljare, m.fl.

Publiceringsdatum
2014-09-29

Kravprofil för detta jobb
Du har administrativ erfarenhet av service eller supportjobb
Du är van och är duktig på att arbeta i Excel
Du har vana av att arbeta med telefon och epost
Du har erfarenhet av att arbeta med problemlösning, koordinering och kommunikation
Du ska kunna uttrycka dig på god svenska och engelska i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Du är noggrann
Du är handlingskraftig och ser till att få saker lösta i tid
Du är pålitlig och arbetar alltid effektivt för att slutföra dina uppgifter
Du har en förmåga att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
Du gillar ordning och reda och arbetar strukturerat
Du mår bra av att arbeta i en dynamisk miljö där arbetssättet ständigt utvecklas
Du är duktig på att hantera stressiga situationer
Du har en positiv livssyn och delar gärna med av din positiva energi

Start: ASAP
Arbetsort: Stockholm
Omfattning: Minst 50 % arbete dagtid från oktober - december. Eventuellt erbjudande om förlängning kan ske.
Anställning: Timanställning

Sista dag att ansöka är 2 oktober

Vid frågor kontakta Emmy Nilsen, Supply Chain Manager på
emmy.nilsen@letsdeal.se

Intresserad?
Skicka in ditt CV och personligt brev med en ansökan till tjänsten till career@letsdeal.se

Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-02
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratatör
Ansökan kan skickas till e-postadress: career@letsdeal.se

Företag
LET'S DEAL AB

Adress
LET'S DEAL AB
SÖDRA LARMGATAN 4
41116 GÖTEBORG

Kontorsadress
VÄSTRA JÄRNVÄGSGATAN 21
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: career@letsdeal.se

Jobbnummer
2013204

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Let's Deal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Let's Deal AB: