Order -och säljadministratör rekryteras till företag på söder

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-04-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Order -och säljadministratör rekryteras till företag på söder" (publicerad 2016-07-06) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

På uppdrag av en av våra kunder söker vi en order- och säljadministratör. Vår kund verkar inom inredningsbranschen och sitter i fina lokaler på Södermalm i Stockholm. På företaget är de 12 anställda med härlig sammanhållning och bra samarbete.

Tjänsten är till att börja med ett inhyrningsuppdrag där du blir anställd hos oss på Avanzera och din arbetsplats blir hos vår kund. Tjänsten skall på sikt övergå till en anställning hos vår kund.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2016-04-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljsupport kommer du ingå i ett team med 3 kollegor och dina arbetsuppgifter är varierande och kommer bla bestå av:
• Order- och inköpshantering
• Offerthantering
• Kundservice
• Skicka prover, provhantering
• Reklamationshantering
• Logistik

Som säljsupport kommer du ha kontakt med kunder både på telefon samt även ta emot kunder i företagets showroom.

Bakgrund
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet, har arbetat i en kundsupporterande roll samt har administrativ vana. Du är ansvarsfull och noggrann med en hög servicegrad. God datavana samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Körkort är ett krav för rollen. Du trivs med att arbeta i ett mindre bolag där du blir en viktig resurs och dina idéer och initiativ premieras. Har du ett naturligt intresse för färg, form och textil är det meriterande.

Passa på att få in en fot i ett spännande företag där du kommer ha goda utvecklingsmöjligheter, bra kollegor och roligt på jobbet.

För jämnare könsfördelning hos vår kund så ser vi gärna manliga sökanden till den här tjänsten.

Intervjuer kommer ske löpande, vänligen ansök snarast så tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 721
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Stenfeldt 08-545 28 306

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2783920

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: