Orädd kollega sökes till vår kundservice
Logitjänst Forenom AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Logitjänst Forenom AB i Stockholm,
Uppsala,
Norrköping,
Linköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Har du vad som krävs för att vara med på en av de häftigaste tillväxtresorna inom logi? Nu har du chansen att bli en del av ett fantastiskt gäng inom logibranschen, och bygga vidare på en framgångssaga utöver det vanliga!
Om Forenom
Forenom är Nordens ledande aktör inom företagslogi och har runt 7000 lägenheter, hotell- och hostelrum och erbjuder boende till över 100 000-tals resenärer årligen. Vi expanderar kraftigt och siktet är nu inställt på att bli #1 inom corporate housing i norra Europa. Ta gärna en titt på Forenoms sociala medier för att få en känsla för företaget: Facebook @forenomsverige, LinkedIn @Forenom, Instagram @Forenom, Twitter @Forenom. Möt oss här:
https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQPubliceringsdatum2021-07-13Om tjänstenSom en del av vårt team ser du till att hjälpa gäster via telefon, email och andra kanaler, oavsett var i Sverige gästen har en bokning. Du kommunicerar med personal ute på anläggningar såsom housekeeping och service teamet, men även med andra kollegor ute i landet. Du kommer arbeta i vårt egna bokningssystem. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat att handla om att besvara kunders frågor om bokningen, göra tillägg eller ändringar, svara på frågor om boendet, se till att kunden får rätt uppgifter, blir nöjda och återkommande. I övrigt innefattar rollen att följa upp och utveckla de rutiner och arbetssätt som finns inom avdelningen.
Centralt i rollen är att kommunicera med gäster och kunder, samt att ge utomordentlig service i både tal och skrift. Utöver detta förs tydlig statistik över inkommande ärenden, vilket är vårt verktyg för att upptäcka förbättringsmöjligheter. TJänsten innefattar jobb i skift både morgon, kvällar och helger.
Mer om dig - vår nya kollega
Förutom att du är flytande i svenska måste du behärska det engelska språket obehindrat. Vidare är du:
Passionerad - har en vilja att ge kunder service i världsklass
Öppen - flexibel och van vid att ta egna initiativ och arbeta mot teammål
Kreativ - blir inspirerad av entreprenörsanda och triggas av att få vara med och bygga avdelningens rutiner
Orädd - blir sporrad av snabba svängar och har konstant framåtblick
Erfarenhet från resebranschen är meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Det här är en riktigt bra möjlighet för dig som vill vara med på den spännande resa det innebär att förändra hela logibranschen i Norden. På ett personligt och professionellt plan kommer det här uppdraget att utmana dig med en stor portion ansvar och du får chansen att påverka företagets utveckling i en positiv riktning. Med dig har du självklart stöd av din chef och dina lika orädda och härliga kollegor. Vi tillämpar kollektivavtal och 6 månaders provanställning.
Välkommen att skicka in din ansökan till
maria.glaas@forenom.com. Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-20
AdressLogitjänst Forenom AB
Klara Södra Kyrkogata 1
11152 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänstmedarbetare".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Logitjänst Forenom AB (org.nr 556790-4155)
Klara Södra Kyrkogata 1 (
visa karta)
111 52 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
maria.glaas@forenom.com Arbetsplats Kontoret
Jobbnummer 5861741
Observera att sista ansökningsdag har passerat.