Operativ inköpare till internationellt företag i Täby!

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Täby
2016-10-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Operativ inköpare till internationellt företag i Täby!" (publicerad 2016-10-31) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker för uppdrag hos kund en initiativrik och orädd operativ inköpare.

Företaget
Vår kund är ett företag som arbetar med att utveckla, tillverka och marknadsföra produktionslösningar till elektronikindustrin. Det är ett internationellt företag med huvudkontor i Täby men med flertalet olika bolag både i och utanför Europa.

Tjänsten
Som operativ inköpare ingår du i ett team bestående av fyra personer och ingår i en större logistikavdelningen. För denna tjänst blir du anställd som konsult genom Placera Personal. Uppdraget är först och främst på heltid i 6 månader men med möjlighet till förläning. 

Publiceringsdatum
2016-10-26

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som operativ inköpare har du bland annat följande uppgifter:

• Orderhantering
• Inköp utifrån olika köpförslag
• Kontakt med leverantörer via telefon och mail - även internationella
• Nära samarbete med produktion, export och övriga logistikavdelningen

Kvalifikationer
Vi söker dig som har följande bakgrund:

• Erfarenhet av orderadministration och inköp
• Goda kunskaper i engelska
• Meriterande om du tidigare arbetat i affärssystem M3 eller andra system.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är social, lösningsorienterad och trivs med många kontaktytor. Du har lätt för att ta egna initiativ och är orädd inför nya arbetsuppgifter och utmaningar.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Sökord: Operativ inköpare, inköpare, anskaffare, orderadministration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, Start omgående - 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Du kommer att anställas som konsult via Placera Personal.

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3126471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: