Operations Back-Office Coordinator
Bureau Veritas Certification Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
2025-09-24
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bureau Veritas Certification Sverige AB i Göteborg Bureau Veritas Sverige söker en Operations Back-Office Coordinator.
Vi söker nu en Operations Back-Office Coordinator för ett föräldravikariat på ett år, med möjlighet till förlängning, för att stärka vårt team och driva vår verksamhet framåt. Är det du?
Välkommen till Bureau Veritas
Som en prisbelönt arbetsgivare präglas vår kultur av förtroende, ansvarstagande och ett starkt engagemang för att bidra till en mer hållbar och trygg värld.
Bureau Veritas är verksamt inom en mängd olika branscher och samarbetar med några av världens mest välkända företag. Med över 400 000 kunder globalt och ett starkt rykte för kvalitet och innovation är vi en ledande aktör inom våra tjänsteområden.
Våra medarbetare är kärnan i vår framgång. Därför har vi skapat en inkluderande och stödjande arbetsmiljö där varje individ får möjlighet att växa och nå sin fulla potential.
Om rollen
Som Operations Back-Office Coordinator kommer du att ha en central roll i att utveckla och driva vår utbildningsavdelning framåt. Du ansvarar för att kontinuerligt utveckla och uppdatera vårt utbildningsutbud samt identifiera behov och föreslå lösningar för företagsanpassade utbildningar. En viktig del av rollen är att bygga och vårda kundrelationer - från första kontakt till uppföljning efter genomförd utbildning.
En betydande del av arbetet innebär att aktivt kontakta nya och befintliga kunder via telefon och arbeta med att utveckla vår kundbas och skapa nya affärsmöjligheter.
Du planerar och koordinerar utbildningar i nära samarbete med våra utbildare, samtidigt som du säkerställer kommunikationen med deltagare och företag före, under och efter utbildningstillfällena. Du hanterar även administration såsom utfärdande av utbildningsintyg, dokumentation och registrering i vårt CRM-system Salesforce, samt följer upp kundnöjdhet.
Utöver detta bidrar du aktivt till våra marknadsföringsinsatser och analyserar resultaten av dessa. Du förbereder faktureringsunderlag och deltar i den ekonomiska uppföljningen av utbildningsverksamheten.
Vi söker dig som har
Mycket god administrativ förmåga och vana att arbeta strukturerat
Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller affärsutveckling är starkt meriterande
Erfarenhet av utbildningsverksamhet eller liknande roll är meriterande
Vana att arbeta i system som Microsoft 365, SharePoint och Teams
Publiceringsdatum2025-09-24Dina personliga egenskaperStrukturerad och noggrann
Affärsdriven och kundfokuserad
Socialt skicklig och kommunikativ
Handlingskraftig och lösningsorienterad
Trivs med att arbeta i team
Är du vår nya kollega?
Är du intresserad och redo för utmaningen? Skicka då in din ansökan och CV så snart som möjligt genom att klicka på "Ansök nu".
Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna Herman Fahlström, Manager, Certification Manager Sweden, på
herman.fahlstrom@bureauveritas.comVi går igenom ansökningar löpande och stänger rekryteringen så snart vi har hittat rätt kandidat.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bureau Veritas Certification Sverige AB (org.nr 556501-8909),
https://www.bureauveritas.se/ Fabriksgatan 13 (
visa karta)
412 50 GÖTEBORG
Jobbnummer 9524968