Områdesansvarig Personal

Homemaid AB (Publ) / Administratörsjobb / Göteborg
2025-11-17


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Homemaid AB (Publ) i Göteborg, Kungälv, Lerum, Öckerö, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vi söker Områdesansvarig med Personalansvar
Din roll, Som områdesansvarig personal har du det övergripande ansvaret för områdets personal, vilket inkluderar ansvar för medarbetarengagemang, kvalitet och drift för att säkerställa bra resultat enligt affärsplanens mål. Genom att aktivt arbeta med eNPS, rekrytering och introduktion samt i samarbete med kundansvarig säkerställa en effektiv bemanning. Du bidrar till helheten genom att främja gott samarbete inom kontoret och inom företaget och aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling.
Arbetsuppgifter, Driva lönsamhet inom sitt resultatansvar. Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling. Leda och utveckla medarbetare i eget team Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering. Uppföljning och kvalitetskontroller. Hantera och administrera anställningar och avslut i vårt affärssystem. Lön och tidsrapportering Hantera dagliga personalärenden Du som person, HomeMaid söker dig som har tidigare erfarenhet av ledarskap, administrativt arbete och har service ut i fingerspetsarna. För att trivas i rollen behöver du tycka om att arbeta med människor, att ta ansvar och att arbeta aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och ett välmående team. Vidare behöver du känna dig bekväm med att hantera olika arbetsmoment samtidigt och snabbt kunna styra om när stunden kräver det utan att tumma på kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt.
Som person är du Självgående, driven och engagerad. Ansvarsfull Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor. Lösningsorienterad Viktigt för tjänsten, Dokumenterad erfarenhet av att leda och fördela arbete i team. God Ledarskapsförmåga God samarbetes- och kommunikationsförmåga. God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Körkort.
Arbetstider är främst måndag-fredag 07.00-16.00, andra arbetstider kan förekomma. Teamet består idag av flertalet serviceassistenter, teamledare och interna tjänstemän
Placering: Göteborg
Anställning: 100%, 6 månader provanställning.

Varmt välkommen med din ansökan!
HomeMaid AB (publ) är Sveriges största rikstäckande tjänsteföretag inom hushållsnära tjänster och erbjuder kunderna även kontorsservice och omsorgstjänster. Vår ambition är att skapa en bättre livskvalitet för våra kunder, såväl i hemmet som på jobbet. Vi riktar oss därför till både privatkunder, företag och kommuner med våra tjänster. HomeMaid är noterat på Spotlight Stock Market sedan november 2005.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-05-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Homemaid AB (Publ) (org.nr 556543-8883), https://karriar.homemaid.se/

Arbetsplats
HomeMaid

Jobbnummer
9607412


 

Prenumerera på jobb från Homemaid AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Homemaid AB (Publ):