Office Manager till Wipro

Happy Boss AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Happy Boss AB i Stockholm, Solna, Tyresö, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-09-30

Om företaget
Wipro är ett världsledande och globalt företag inom informationsteknik, rådgivning och affärsprocesser. På Wipro utnyttjar de kraften i kognitiv databehandling, hyperautomatisering, robotik, moln, analys och framväxande teknik för att hjälpa sina kunder att anpassa sig till den digitala världen och göra dem framgångsrika.

Wipro är ett företag som är globalt erkänt för sin omfattande portfölj av tjänster, sitt starka engagemang för hållbarhet och bra företagsmedborgarskap. De har över 200 000 dedikerade medarbetare som betjänar kunder på sex kontinenter. Tillsammans upptäcker de på Wipro idéer och kopplar ihop prickarna för att bygga en bättre och djärv ny framtid.

Om dig:

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och gärna tidigare erfarenhet som Office Manager. Du är noggrann och ansvarfull i ditt arbete. Du ställer gärna upp för dina kollegor och är generellt prestigelös. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och riktigt bra på service. Utöver det är säkerhet något som du värderar högt och tycker är viktigt. Du är affärsmässig och kan hantera många bollar samtidigt.

Om rollen

I rollen som Office Manager kommer du att jobba självständigt med varierande uppgifter. Du kommer att planera och hantera alla aspekter relaterade till kontoret och kommer att hantera bland annat underhållskontrakt, utrustning, tilldelning och layout av byggnadsutrymmen, kontorsservice, möbler och kommunikationstjänster. Du kommer att jobba med att följa upp processer när det gäller att säkerställa överensstämmelse med H&S Building Regs och Local Authority Regs. I rollen som Office Manager kommer du även att jobba med projektplanering och hantera budget.

Dina arbetsuppgifter
• Säkerställa att processer följs i samband med H&S och olika projekt, inklusive kontorsflytt, omorganisationer och modifieringar, förebyggande eller avhjälpande underhåll.
• Identifiera och leverera processändringar för att förbättra kvaliteten på Facility Managment-tjänster inom budgeten begränsningar
• Ansvara över kontorssäkerhet och processer
• Ansvarar för att upprätthålla goda kund- och tjänsteleverantörsrelationer
• Självständigt vara ansvarig för anställning, utbildning, rådgivning och motivera personal
• Samordna besök och resor
• Hantera personal

Skallkrav

• Flytande svenska och tyska i tal i skrift

• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete

• Ostraffad då det är en säkerhetsklassad arbetsplats

Meriterande:

• Utbildning inom dataskydd

• Tidigare erfarenhet av arbete på ett globalt bolag

• Kunskaper i tyska, danska, norska eller finska är meriterande

Övrig information
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Happy Boss AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Happy Boss AB (org.nr 556838-4076)

Arbetsplats
Happy Boss

Jobbnummer
6005486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Happy Boss AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Happy Boss AB: