Office Manager till Systematic Growth!
TNG Group AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Systematic Growth söker en Office Manager till deras kontor i centrala Stockholm!
Är du en organiserad och driven person som älskar att skapa en trevlig och välfungerande arbetsmiljö? Systematic Growth söker nu en Office Manager som med entusiasm och noggrannhet kan ta hand om deras kontor och se till att allt flyter på smidigt samt att besökarna får en upplevelse utöver det vanliga! Är det här jobbet något för dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Vi erbjuder dig ett jobb i en entreprenöriell miljö där du verkligen kommer att få göra skillnad för både kollegorna och kontorets besökare. Här har du en möjlighet att införskaffa dig nya kunskaper i en miljö som främjar utveckling. I rollen kommer du få stötta flera portföljbolag under samma tak. Du kommer ha en ansvarsfull roll med många olika kontaktytor där du kommer att bidra med service och struktur till samtliga avdelningar och bolagens VD:ar.
Publiceringsdatum2024-06-28ArbetsuppgifterSom Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
* Se till att deras kontor alltid är representabelt och inbjudande för både medarbetare och besökare
* Planera och fixa fika, samt ansvara för resebokningar och personaladministration
* Säkerställa att kontoret alltid är välförsett med nödvändigt material och utrustning
* Stötta management samt Vd:arna inom de olika bolagen med administrativa uppgifter och se till att arbetsdagarna flyter på utan hinder
* Anordna aktiviteter till kollegorna så som inspirerande luncher och after works
Värt att veta
Systematic Growth sitter i fräscha lokaler på Östermalm mitt vid Stureplan. Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig till en början i 12 månader med goda chanser till förlängning. Vi ser gärna att man kan börja tjänsten i slutet av augusti. Arbetstiderna är kontorstider mellan ca 08.00-17.00.
Våra förväntningar
Vi söker en engagerad och servicemedveten person som snabbt kan sätta sig in i deras kunders behov och bidra med hög kvalitet. Vi ser dig som stresstålig, kreativ och alltid ett steg före, vilket innebär att du kan arbeta självständigt och ta snabba beslut när situationen kräver det. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba med service och är van att möta olika personligheter. För att lyckas i rollen har du goda datorkunskaper framförallt i Office paket samt att du behärskar svenska och engelska på en professionell nivå, i både tal och skrift.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Kontakt Rekryteringskonsult och konsultansvarig
Malin Meyer
malin.meyer@tng.se 073 434 64 56 Jobbnummer 8776203
Observera att sista ansökningsdag har passerat.