Office Manager till långt uppdrag i Solna

Jurek Recruitment & Consulting AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete som Office Manager där du har möjlighet att sätta din egen prägel samt utvecklas långsiktigt? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2024-04-09

Arbetsuppgifter
Du kommer få möjligheten att utveckla en befintlig roll där du ansvarar för att anpassa tjänsten utifrån administrativa projekt och behov samt bidra med kreativa idéer som skapar en god trivsel på kontoret. Rollen som receptionist innebär ett övergripande ansvar över receptionen och kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:

* Ta emot besökare
* Boka möten och förbereda konferensrum - för både fysiska och virtuella möten och events
* Boka och förbereda catering och dylikt till möten och events
* Assistera med teknisk support för möten som kräver digitala inslag
* Hantera bud samt post till och från kontoret
* Ansvara för telefonväxel
* Hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen
* Diverse inköp
* Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten

Vem är du?
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och som vill utvecklas administrativt. Du är strukturerad, ansvarstagande och har en naturlig fallenhet för service. Du tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och vill utveckla en funktion som du ser långsiktigt på. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt och i en roll där du ansvarar för en hög trivsel på arbetsplatsen, du är en doer som gillar att med kreativa lösningar gör arbetsplatsen till en plats där man vill vara!

Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketen.

Du erbjuds
En varierad och spännande tjänst hos vår kund som har sina lokaler i Solna. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek och arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och uppdraget löper på i minst ett år framåt. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se



Sökord: reception, receptionist, office manager, kontorsansvarig, administration

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Recruitment & Consulting AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Arbetsplats
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Kontakt
Consultant Manager
Evelina Thimper

Jobbnummer
8599011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Recruitment & Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Recruitment & Consulting AB: