Office manager / assistant
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2016-04-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office manager / assistant" (publicerad 2016-05-31) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att spela en viktig roll i att se till att den dagliga driften av kontoret flyter liksom hjälpa till med Fire & Safety- relaterade frågor. Vidare kommer du att hantera både högt och lågt förekommande administrativa uppgifter samt koordinera och vara kontaktperson gentemot leverantörer.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
• Ansvara och övervaka övergripande underhåll av kontoret
• Samordna kontorstjänster och leverantörsrelationer
• Samordna alla interna frågor gällande kontorslandskapet/kontoret som helhet
• Stötta vid bokning av konferensrum och vid videokonferenser
• Hantera och uppdatera intranät
• Administrativt stöd till chefer
Vem trivs här?
Du har 1-3 års erfarenhet från Office Management samt Executive Assitant inom en snabbrörlig internationell miljö. Du har en utmärkt och beprövad organisationsförmåga samt vana att självständigt prioritera uppgifter.
Vidare är du en "doer", proaktiv och utåtriktad.
Du har fulla kunskaper i svenska och engelska samt god vana att arbeta i MS Office.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Uppdraget förväntas pågå till och med 161231 Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt då rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Peder Andersson på
peder.andersson@adecco.se .
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-04-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeder Andersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2816234
Observera att sista ansökningsdag har passerat.