Office Manager
River Cresco AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos River Cresco AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige River söker en Office Manager
Med start fr.o.m mars/april 2014 söker River Cresco AB en Office Manager. River är en digitalt centrerad fullservicebyrå som sitter i moderna lokaler på Södermalm i Stockholm. Arbetstiden är måndag - fredag, 8-16.
Rollbeskrivning:
I rollen som Office Manager/receptionist hos oss på River så ansvarar du för att kontoret är rent och trivsamt, att besökare får ett trevligt bemötande samt hjälper dina kollegor med diverse problemlösning. Du kommer vara ansvarig för post- och budhantering, passerkort, beställning av kontorsmaterial osv. Du kommer veckovis göra inköp till köket, bl.a har du hand om måndagsfrukosten då du handlar, dukar fram och även iordningställer köket efteråt. Du kommer hjälpa till att köpa fika/lunch till möten och konferenser och då även iordningställa konferensrummen inför detta, boka flygresor, utföra ärenden samt också stödja ekonomiavdelningen med lättare ekonomiuppgifter.
Publiceringsdatum2014-03-16Dina personliga egenskaperDina sociala egenskaper är viktiga och vi ser gärna att du är en glad och utåtriktad, hjälpsam och omtänksam kollega. Du ska vara självgående, prestigelös, lösningsorienterad och van vid - och framför allt tycka om - att arbeta med att skapa ordning och reda i din arbetsmiljö och helt enkelt göra det ?mysigt? på din arbetsplats. Du är noggrann, flitig och strukturerad och strävar alltid efter att göra det lilla extra för dina kollegor. Arbetet överensstämmer i stora drag med en receptionist?s uppgifter, men tjänsten som vår Office Manager innebär dock inget stillasittande receptionistjobb, utan vi söker någon gillar att hålla sig sysselsatt. Du får inte vara rädd för att fungera som tex både vaktmästare, städerska eller som assistent på olika projekt vid behov.
Dina arbetsuppgifterFungera som värd för kontoret och ansvara för att kontoret som helhet är i representativt skick.
Ansvarsområden innefattar Reception, konferens och mötesrum, post, vissa inköp, skrivare samt kontorsmaskiner.
• Ta emot besök.
• Utgående post, paket och bud.
• Behjälplig med rese-, hotell- och taxibokning
• Ordna frukost varje måndag morgon.
• Ordna ev. fredagsöl.
• Ordna varannan fredagsfika för personalen.
• Arrangera konferenser och event.
• Inköp till kontoret vad avser kontorsmaterial och sköta kontakterna med leverantörerna för detta.
• Vissa ekonomiuppgifter t.ex registrera leverantörsfakturor, viss fakturahantering, hantering av reseräkningar, viss kontering/enklare bokföring.
Utöver dessa arbetsuppgifter och ansvarsområden supporta kollegor med administrativ hjälp. T.ex:
• Hantera IT/telefoni för kontoret vad avser justeringar och problemlösning
Vad krävs?
Du har tidigare erfarenhet från liknande arbete, gärna som receptionist/assistent men även erfarenhet inom café- och restaurangbranschen ses som värdefullt då tjänsten i stort sätt handlar om service och att hålla rent och fint/städat och fräscht på arbetsplatsen. Du talar svenska och engelska obehindrat samt har en god förmåga att uttrycka dig i skrift. Gymnasieutbildning är ett krav.
Välkommen att skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
dama@river.seKontaktDaniel Matsuda, COO 08-55608900
dama@river.seFöretagRiver Cresco AB
AdressRiver Cresco AB
Box 9016
10271 STOCKHOLM
KontorsadressRosenlundsgatan 29C
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-55608900
Jobbnummer 1808408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.