Office Manager
Sjöö Sandström Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sjöö Sandström Sweden AB i Stockholm Office Manager till Sjöö Sandström
Sveriges mest exklusiva klockmärke Sjöö Sandström går en spännande framtid till mötes och behöver förstärkning på den administrativa sidan.
Sjöö Sandström utvecklar och tillverkar armbandsur. Vi har idag ca 23 återförsäljare i Sverige. Vi finns även representerade i flera länder och har en ambition att växa ytterligare utanför Sverige.
Till vårt kontor/urverkstad i Stockholm söker vi nu en person till
tjänsten som Office Manager på heltid. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att bemanna vår växel och reception mellan 08.00-17.00, diverse administrativa uppgifter, sköta post- och pakethantering, ta emot kunder och besökare, ansvara för kontorsförråd, diverse beställningar och inköp.
Då du kommer att vara vårt ansikte utåt är det viktigt att du är serviceminded och flexibel. Du bör ha förmågan att ta egna initiativ, vara ordningsam och noggrann. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i reception/kundmottagning. Goda kunskaper i engelska i tal och skrift är meriterande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde xx-xx -2010
För ytterligare upplysningar är du välkommen att kontakta Oki Simonsson Furuhed tel. 08/791 71 00
Välkommen att skicka din ansökan till Sjöö Sandström, Skeppsbron 16, 111 30 Stockholm
Sista ansökningsdag xx xx 2010
Läs mer om Sjöö Sandström på
www.sjoosandstrom.sePubliceringsdatum2010-08-18Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-08-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagSjöö Sandström Sweden AB
AdressSjöö Sandström Sweden AB
11130 STOCKHOLM
KontorsadressSkeppsbron 16
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-791 71 00
Jobbnummer 712233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.