Office Coordinator till växande mediabolag centralt i Lund

Pauser Media AB / Administratörsjobb / Lund
2023-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator till växande mediabolag centralt i Lund" (publicerad 2023-12-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Pauser Media AB i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige

Pauser Media är ett snabbt växande medieföretag som söker en engagerad och organiserad Office Coordinator. Du är en central roll i att säkerställa effektivitet och smidig drift på vårt nya kontor på Lilla Fiskaregatan i Lund.
I din roll kommer du att sköta administrativa uppgifter, vara ansvarig för allt praktiskt på kontoret och stödja vår försäljningschef samt bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Du samarbetar med avdelningen för Verksamhetsstöd i Stockholm som är ett viktigt bollplank för dig.
Vi söker dig som har
Erfarenhet av administrativa uppgifter och kontorshantering.
Organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor.
Proaktiv inställning och förmåga att arbeta självständigt.
Intresse för media och strategisk kommunikation.

Dina huvudsakliga ansvarsområden innebär:
Administrativa uppgifter:
Hantera dagliga administrativa arbetsuppgifter effektivt.
Koordinera och organisera möten, evenemang och resor.
Säkerställa att kontorsmaterial och förnödenheter är på plats.

Kontorsansvar:
Vara kontaktperson för alla kontorsrelaterade ärenden.
Skapa och bibehålla en trivsam och organiserad arbetsmiljö.
Hantera kontorslogistik, inklusive post och leveranser.

Stöd vid rekrytering:
Assistera försäljningschefen i rekryteringsprocessen.
Samordna intervjuer och möten med kandidater i samarbete med företagets avdelning för Verksamhetsstöd i Stockholm.
Delta i att skapa en positiv och professionell arbetsplatskultur.

Stötta försäljningsavdelningen:
Underlätta för försäljningschefen i administrativa göromål.
Tidrapportering, lönehantering och rapportering till ekonomiavdelningen.

Flytt till Nya Lokaler:
Ansvara för planering och genomförande av kontorsflytten i april.
Samarbeta med teamet för att säkerställa en smidig övergång.
Ordna och organisera kontorsutrymmet enligt behov.

Tjänsten är placerad på Pauser Medias kontor i Lund.

Publiceringsdatum
2023-12-08

Så ansöker du
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om du är redo för en spännande utmaning och vill vara en del av vår tillväxtresa, skicka in din ansökan och CV till: gina.w@pausermedia.se som även besvarar frågor om tjänsten 08-517 955 17.

Om företaget
Pauser Media är ett snabbt växande medieföretag som levererar strategisk kunskap genom digitala tjänster, magasin och konferenser olika strategiska yrkesroller som Vd:ar i medelstora företag, Hållbarhetschefer, Kvalitetschefer och Telekom- och it-chefer. Vi värdesätter oberoende journalistik och strävar efter att vara en pålitlig källa för våra kunder.
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt dynamiska team och det nya inspirerande kontoret på Lilla Fiskaregatan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-20
E-post: gina.w@pausermedia.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Office Coordinator".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Pauser Media AB (org.nr 556419-7761)
Lilla Fiskaregatan 4A (visa karta)
222 22  LUND

Jobbnummer
8317026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Pauser Media AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Pauser Media AB: