Office coordinator till Stockholm - föräldravikariat

Victoriahem AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Stockholm, Huddinge, Botkyrka, Sollentuna, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Nu söker vi en engagerad och positiv office coordinator som brinner för service. Du kommer vara placerad vårt kontor på Kungsbron i centrala Stockholm och ansvara för att skapa en trivsam och välkomnande miljö för såväl kollegor som besökande. Tjänsten är ett föräldravikariat på deltid (50%) i ca 1 år. Ansök redan idag - urval sker löpande!

Publiceringsdatum
2023-11-07

Om tjänsten
I rollen som office coordinator ansvarar du för skötsel och administration av vårt kontor på Kungsbron i Stockholm. Du bidrar till en trivsam kontorsupplevelse och levererar förstklassig service till både kollegor och besökare.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Ta emot gäster och leveranser

• Koordinera interna och externa möten

• Hantera interna resor och konferenser

• Vara kontaktperson för serviceavtal av kontorets maskiner och servicetjänster

• Ansvara för inköp av förbrukningsvaror till kök och kontor, samt kyl och skafferivaror

Profil
Vi söker dig som brinner för att ge bästa möjliga service och som alltid försöker göra det lilla extra. Troligtvis jobbar du idag som receptionist eller inom en liknande tjänst och är van vid att arbeta serviceinriktat såväl som administrativt. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska och har goda kunskaper i Office-paketet.

Stor vikt kommer läggas vid personlighet och vi ser gärna att du tycker om att sprida glädje runt dig och att möta nya människor dagligen. Vi ser även att du är flexibel, självgående och någon som alltid ligger steget före samtidigt som du är lyhörd, ansvarstagande och noggrann.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

• Startdatum: December 2023

• Placering: Kungsbron, centrala Stockholm

• Omfattning: Föräldravikariat, deltid 50%

• Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Så ansöker du
Vi tillämpar löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Frida Esbjörnsson på frida.esbjornsson@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Jobbnummer
8246998

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: