Office Coordinator till Origo - Deltid
Sabis AB / Administratörsjobb / Solna
2025-10-23
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sabis AB i Solna,
Stockholm,
Lidingö,
Huddinge,
Täby eller i
hela Sverige I Solna Strand, precis i gränslandet mellan Solna och Sundbyberg, har kvarteret Origo vuxit fram som en modern mötesplats för arbete och gemenskap. Det är Humlegården Fastigheter som står bakom utvecklingen av området, och Sabis har fått förtroendet att ansvara för servicetjänster, restaurang, café och möteslokaler i fastigheten. Bygget är nu färdigställt och huset har börjat fyllas med liv när nya hyresgäster flyttar in under hösten. Om rollen Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad Office Coordinator till Origo i Solna Strand. Det här är en spännande möjlighet att vara med från start hos en ny kund som flyttar in i huset - där du får en central roll i att skapa en trivsam och professionell kontorsmiljö.
Som Office Coordinator är du en viktig del av Sabis-teamet på Origo, men du arbetar till största del ute hos kunden och är deras naturliga kontaktperson i det dagliga. Du säkerställer att kontoret fungerar smidigt, att miljön är välkomnande och att både medarbetare och besökare känner sig sedda, välkomna och trygga - alltid med ett leende.
I rollen ingår att bemanna receptionen, hantera telefonväxeln och ta emot besökare. Du ansvarar också för post och gods, beställning av kontorsmaterial, samt att hålla ordning och reda i kontorsytor och mötesrum. Rollen är bred och kräver en kombination av struktur, servicekänsla och initiativförmåga.
Tjänsten är på heltid, måndag till fredag, med start den 1 november.
Exempel på arbetsuppgifter
Ta emot och registrera besökare samt bemanna reception och telefonväxel
Säkerställa ordning och reda i kontors- och mötesytor
Hantera post, bud och leveranser
Beställa och följa upp kontorsmaterial och förbrukningsvaror
Vara kontaktperson för leverantörer och samarbetspartners
Bidra till att skapa en välkomnande och trivsam miljö hos kunden
Din profil Vi söker dig som har en stark känsla för service och som trivs i en roll där du möter människor varje dag. Du är framåt, social och prestigelös, och har inga problem att ta för dig. Samtidigt är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer.
Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i minst 2-3 år och är trygg i att arbeta både självständigt och i team. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift, och har god systemvana - gärna i Teams och Outlook.
Vi tror att du är en person som gillar att ha ordning, skapa trivsel och hitta lösningar. Du tar ansvar, är pålitlig och bidrar med glädje i vardagen.
Vi erbjuder dig
• En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete
• Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer
• Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget
• En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda
• Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer.
Publiceringsdatum2025-10-23Så ansöker duTjänsten är på deltid (20 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde 1-14 november 2025. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Platschef Jonas Parke på
jonas.parke@sabis.se Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida
www.sabis.se för att läsa mer om oss!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Sabis AB (org.nr 556165-9888),
http://www.sabis.se Kontakt Jonas Parke
jonas.parke@sabis.se Jobbnummer 9571772