Office Coordinator/receptionist till Goodyear

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-11-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du hoppar in vid behov, och därför kommer arbetstimmarna variera under anställningen - det är därför ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller annat deltidsjobb. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Goodyear. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Goodyear är ett internationellt tillverkande företag som är världsledande inom sin bransch. Goodyear är verksamt i över 22 länder med huvudkontor i USA. Sverigekontoret utgör basen för den nordiska marknaden.


Dina arbetsuppgifter
Som Office Coordinator har du en central och viktig roll med syftet att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. I rollen ansvarar du för kontorsservice där du stöttar dina kollegor med olika typer av administrativa ärenden. Du har det yttersta ansvaret före företagets växel samt reception samt säkerställer att kontorets gemensamma ytor ser representativa ut. Till dina dagliga arbetsuppgifter hör även att ta hand om posten, fakturering, hantera företagsbilar, samt inköp av exempelvis kontorsmaterial och dylikt. Du är även kunnig i företagets resebokningstjänst där du guidar dina kollegor vid behov.

Många rutiner kopplat till arbetet i receptionen är på plats men du förväntas vara initiativrik och arbeta fram välfungerande rutiner och processer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du arbetar eller studerar på minst 50% alternativt är pensionär
• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av en serviceorienterad roll såsom receptionist eller Office Coordinator, föredragsvis i internationell miljö
• Grundläggande kunskaper i Excel är en fördel
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet av arbete i SAP

För att lyckas i rollen som kontorsassistent är du en "doer" som trivs i en föränderlig arbetsmiljö med ett högt tempo. Det kan ofta uppstå saker med kort varsel varför vi söker dig som är van att hantera uppgifter ad-hoc.

Som person är du nyfiken och social, eftersom du kommer vara en stöttepelare gentemot dina kollegor har du även ett utpräglat servicetänk och är ansvarstagande då du vill leverera ett resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Du är ensam ansvarig för service och administration varför det är viktigt att du trivs i en självständig roll där du förutsätts ta egna initiativ.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Reception, receptionist, service, internservice, Office Coordinator, administration, SAP, Goodyear, Stockholm, deltid, extrajobb

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Rebecca Runberg
rebecca.runberg@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6090869

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: