Office Admin Support

Nordic ortopedica AB / Administratörsjobb / Knivsta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Knivsta, Enköping, Håbo, Strängnäs, Sigtuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordic ortopedica AB i Knivsta

Vill du vara en del av ett smart och drivet team som delar din passion för försäljning och att ge människor stöd i deras vardag?Nordic Ortopedica AB är en välkänd distributions- och serviceleverantör i Skandinavien inom protes och ortoser. Vi letar efter en extra kollega för att understödja oss inom customer support och Admin relaterade frågor.Med Ortho-Europes systerkontor i Nederländerna och Frankrike är vi alla en del av Ability Matters Group; baserade i Storbritannien, ett 800 kollegor starkt team som ger resurser och möjligheter att göra ett betydande insats till världen.Som Office Admin Support kommer du delvis hantera olika administrativa samt övrig tid jobba med customer suppport och hantera hela ordergången från initialt bemötande av kund, produkt rekomendationer och support för kund till att slutföra kundens order och finns där för eventuell stöttning i "after sales support". Som Office Admin Support blir du en spindel i nätet ochberoende på hur snabbt du tar till dig arbetssätt, tillhandahållna progamvaror och produktkundskaper så finns mycket goda chanser till fast tjänst.Om Nordic Ortopedica.Nordic Ortopedica har etablerats i alla nordiska länder sedan 1996, med egen försäljnings- och marknadsorganisation. I Norden finns 4 högt kompetenta medarbetare i företaget och det nordiska huvudkontoret ligger i Knivsta utanför Stockholm.Viktiga faktorer för din framgång ..Tjänsten kräver en individ som är motiverad och har ett entreprenörsinriktat tankesätt. Ditt arbete utförs på kontoret i knivsta i samarbete med övriga CSA medarbetar genom att hantera administrations delen samt understödja kundrelationer, tillhandahålla praktiska produktsupport, och främja ökad försäljning. Ditt engagemang och lösningar för att tillgodose kundernas behov kommer att vara nyckeln till din framgång.Produkterna utvecklas ständigt, eftersom vi tillför nya produkter, lösningar och produktförbättringar på marknaden, samt ge goda användarkunskap om befintlig produktportfolio.Det är viktigt att etablera bra relationer med kunderna; som kan bestå av ortopedingenjörer, sjukgymnaster, sjuksköterskor, inköpschefer och platschefer på OT-center och sjukhus. Därför är tidigare yrkeserfarenhet med namngivna yrken i kombination med starka sociala färdigheter meriterande. Några av produkterna säljs genom anbud och vissa säljs utanför.Vår portfölj består för närvarande av produkter så som proteser och ortoser, främst liner, avancerade knän och material samt scanning och 3D modelleringsverktyg för centraltillverkning. Runt våra produkter erbjuder vi även tjänster som utbildning och support.Vad kommer du göra?Hantera kontorets administration samt bemöta kunder via telefon och email och omsätta deras förfrågningar till rekomendationer och slutligen försäljningsordrar- allt sköts i Navision samt den logistik partner som vi har.Önskad bakgrundVi tror att du är en person som likt oss andra brinner för att hjälpa människor och därmed gärna en bakgrund inom kundtjänst samt inom något vårdrelaterat yrke och har gärna en administrativ ådra. Vi vill att du har en erfarenhet inom Microsoft Dynamics Navision order system. Eftergymnasial bakgrund inom företag, naturvetenskap eller teknik ser vi också som meriterande.Eftersom det här är en position med utvecklingsmöjligheter, skulle vi vilja höra från akademiker som är relativt nyutbildade och kanske har några år av arbetslivserfarenhet.Vem är du-Har en administrativ ådra.- Är en utåtriktad person som gillar lag arbete.- Ha goda kunskaper och önskar utveckla en hög professionell kompetens.- Mycket bra sociala färdigheter och relationella färdigheter.-Har en äkta önskan att lyckas i positionen och är ambitiös.-Strukturerad-Goda svenska och engelsk kunskaper- både skriftligt och muntligt.-Dansk / Norskt / Finskt språk i skriftligt och muntligt är mycket meriterat men inte nödvändigt-Duktig i IT-verktyg och ha bra datakunskaper.-Kunskap inom kundservice och datorprogram som Microsoft Navision Dynamics är ett kravPlaceringPå kontoret i Knivsta, arbetstider är 8-17. 3-4 dagar i veckan, dvs 70% tjänst.

Publiceringsdatum
2019-07-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-20
Ange följande referens när du ansöker: Office Admin Support

Företag
Nordic ortopedica AB

Kontorsadress
Hyvelgatan 37

Jobbnummer
4843449

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordic ortopedica AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordic ortopedica AB: