Nu behöver vi en Administrativ Koordinator!

Adecco, Office & HR, Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en Administrativ Koordinator till ett långt uthyrningsuppdrag hos en av våra viktigaste kunder i Solna!

Publiceringsdatum
2010-04-08

Arbetsuppgifter
I egenskap av Administrativ koordinator kommer du att tillhandahålla en effektiv administrativ support inom flera olika affärsområden i företaget enligt följande:
• Koordinera processer för inköp samt fakturahantering
• Sköta den administrativa kontakten med externa kontakter/leverantörer
• Sköta introducering av nyanställda inom avdelningen, gå igenom administrativa processer
• Koordinera lokala och internationella möten, boka resor, mötes arrangemang
• Organisera mötesrum, logistik, catering och utrustning
• Sköta administration för utbildningen av säljpersonalen.
• Boka utbildnings arrangemang, både i interna och externa lokaler
• Ordna med utbildningsmaterial
• Skapa och sammanställa surveys efter utbildningstillfällena
• Sammanställa rapporter med försäljnings statistik
• Arkivering av fakturor
• Hälsoekonomer
• Skapa Inköpsordrar för nya projekt
• Följa upp fakturering för dessa
• Rapportera pågående och nya projekt
Vem söker vi?
Vi tror att du har minst gymnasieutbildning och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i ett par år. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du självgående, initiativtagande och orädd. Då dina arbetsuppgifter kommer vara av varierande slag är det viktigt att du är prestigelös. Vidare ser vi att du är framåt och driven.
Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har goda datakunskaper.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån elelr gå in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=760842
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Katarina Hajdyla på 08- 598 983 23 och för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
623740

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: