Norsktalande reklamationsagent till Jollyroom!

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Norden. Vi servar idag fler än 800 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 30 000 kvm stora lager, med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag.

På Hisingen har vi kontor och lager, vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget cirka 180 medarbetare. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vi skall ge nordiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Jollyrooms reklamationsteam expanderar och vi söker en norsktalande agent som är en person som gillar att lösa kluriga reklamationsfall och ge våra fantastiska kunder branschens bästa service. Tjänsten är en heltidsanställning och arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag. Våra agenter är ett tight sammansvetsat team som längtar efter ännu en härlig kollega!

Ansvar:
Vi söker en norsktalande reklamationsagent som kommer jobba administrativt med reklamationsärenden och från början till slut ansvara för att lösa ärendena på ett utmärkt sätt.

Publiceringsdatum
2017-04-28

Dina arbetsuppgifter
• Utreda kunders reklamationsärenden och barnvagnsreparationer
• Ha kontakt med våra leverantörer gällande reklamationer
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner och utveckla reklamationsavdelningen
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik

Kvalifikationer
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
• Goda kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem
• Meriterande med erfarenhet av reklamationer och/eller returer

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad och pedagogisk
• Lösningsorienterad och flexibel
• Strukturerad
• Självgående

Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och kontakt:
• Start: Snarast möjligt/enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jollyroom AB

Adress
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
42537 Göteborg

Kontorsadress
Tagenevägen 58

Jobbnummer
3465690

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: