Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Uber Rides

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Uber Rides" (publicerad 2024-01-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-01-15

Om tjänsten
Som Customer Support Representative kommer du att arbeta för Uber Rides teamet med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den svenska och norska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunder. Du kommer huvudsakligen att arbeta via mail men utgående kontakt via telefon och chattar förekommer.

Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Ubers kontor i Stockholm. Efter de inledande tre månaderna har du möjligheten till distansarbete ett par dagar i veckan.

I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Support mot Uber Rides kunder på den svenska och norska marknaden
• Intern och extern kommunikation

Tjänsten som Customer support representative är ett konsultuppdrag på heltid med start 1 februari 2024 och uppdraget är tänkt att löpa på tillsvidare. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00 och arbete på helger förekommer.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller motsvarande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i norska, engelska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
• Gymnasieutbildning
• Flytande i norska, svenska och engelska
• Systemvana
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren, fanny.sandegren@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundsupport, Kundtjänst, Uber, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Eats, Rides

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44251".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Fanny Sandegren

Jobbnummer
8390814

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: