Norsktalande kundsupport med fokus på merförsäljning (B2B) till

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-04-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundsupport med fokus på merförsäljning (B2B) till " (publicerad 2015-07-31) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-04-01

Företaget
Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.

Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Du sitter i centralt belägna lokaler med medarbetare från hela Norden.

I denna roll arbetar du med Nespressos företagskunder. Du jobbar med både inkommande och utgående samtal samt administration. Fördelningen är ca 60% inkommande samtal och 40% utgående samtal, där du arbetar med merförsäljning och kundvård av Nespressos befintliga kunder. Detta alltid med fokus på förstaklassig service!

Du kommer att ingå i ett team av norsktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Arbetstider: 8:00-16:30 måndag-fredag.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du med Nespressos företagskunder. Du jobbar med både inkommande och utgående samtal samt administration. Fördelningen är ca 60% inkommande samtal och 40% utgående samtal, där du arbetar med merförsäljning och kundvård av Nespressos befintliga kunder. Detta alltid med fokus på förstaklassig service!

Du kommer att ingå i ett team av norsktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Arbetstider: 8:00-16:30 måndag-fredag.

Kvalifikationer
• Flytande Norska i tal och skrift
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Erfarenhet av försäljning, gärna B2B (meriterande)

Vi söker dig som är ansvarsfull, serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter. Du känner dig trygg i att lyfta luren och har en god förmåga att representera ditt varumärke.

Övrig information:

Start: Omgående, enligt ö.k.
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: norsktalande, norska, norsk, norge, kundtjänst, kundsupport, Stockholm, kaffe, kaffemaskiner, kaffespecialist, coffe specialist, Nespresso

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2232454

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: