Norsktalande kundservicemedarbetare till stort energiföretag!

Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund, ett stort energiföretag med anläggningar på flera platser i Norden. Här blir du en del av ett positivt gäng som sitter i fräscha lokaler i Sundbyberg.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med inkommande telefonsamtal samt mejl, där du besvarar olika typer av frågor kring till exempel kort, faktura, bränsle och felanmälningar. Din arbetsdag kommer att vara uppdelad så att du arbetar halva dagen med inkommande samtal och andra halvan med mejlärenden. Du kommer att sköta administrationen kring de ärenden du tar emot och arbetar lösningsorienterat för att hitta lösningar på kundernas problem. Det är viktigt att du har goda kunskaper inom både norska, svenska och engelska eftersom du kommer att bemöta kunder på dessa språk.

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare är du en person som brinner för service och som trivs med att hjälpa andra människor. Du är initiativtagande och självgående och tycker om att arbeta i en miljö med högt i tak. Hos vår kund uppmuntras du nämligen att ge löpande förslag på förbättringar och rollen innebär mycket eget ansvar. Vi tror därför att du som söker den här tjänsten är en person som hela tiden vill utvecklas och lära dig nya saker.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-09-03

Kravprofil för detta jobb
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av service (kundtjänst, support, restaurang etc.)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på norska och engelska

Meriterande

• Tidigare erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsverktyg

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, och tillsvidare som konsult hos oss. 6 månaders uppdrag hos kunden med stora möjligheter till förlängning. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du sugen på en kundfokuserad, administrativ tjänst där du dessutom får använda dina kunskaper i norska? Vill du jobba tillsammans med ett gäng engagerade kollegor, på en arbetsplats med högt i tak och en välkomnande atmosfär? Då kan det vara dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30368 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-03
Ange följande referens när du ansöker: 30368
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav. 15

Jobbnummer
4325117

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: