Norsktalande kundservicemedarbetare

Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundservicemedarbetare" (publicerad 2020-02-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm

Qliro is on a mission to become the champion of digital consumer finance in the Nordics. Our company was founded in 2014 and we have grown to a team of over 200 people from over 30 different countries, and over 2,5 million unique customers have used our payment products. We see great opportunities ahead in building new innovative financial and payments products, to solve the everyday problems of millions of Nordic consumers. We do this by building products based on three basic principles: simplicity, value for money, and great customer experiences.
We do what we do because we love modern technology. We believe in disrupting the way things always have been done. With our mindset and our genuine passion for creating amazing consumer and merchant products and services, we see ourselves as forerunners in transforming the payments and consumer finance industry in the Nordics.
We are a part of Qliro Group, the leading e-commerce group in the Nordics, with Kinnevik as the largest owner. Qliro is a regulated company under the supervision of the Swedish financial supervisory authority (Finansinspektionen).
Want to learn more about us as an employer please visit our career page.

Nu söker vi norsktalande kundservicemedarbetare med placering i Stockholm. Som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av Qliros växande team, Customer Operations Nordic. Du kommer att vara med och bygga upp vår kundservice för våra norska kunder. Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som alla brinner för att erbjuda våra kunder och klienter en service i världsklass.
Din roll hos Qliro:
I din roll som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra norska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail.
Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service.
Utöver kundkontakten kommer du att vara "kundens röst" inom företaget. Du förväntas att hjälpa oss med att förankra kundfokus i organisationen genom att ta in kundernas önskemål och behov vidare till dina kollegor som jobbar med produktutveckling.
Då bolaget befinner sig i en spännande uppbyggnadsfas, innebär det att alla personer på bolaget förväntas och uppmuntras att vara proaktiva, ta mycket ansvar och hela tiden arbeta för förbättringar i processer och rutiner.
Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan.
Vi tror att du som person:
Älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete. Vidare tror vi att du har god analytisk förmåga och datorvana.
Du har god förståelse för och kan obehindrat kommunicera med norska kunder i tal och skrift. Det är meriterande om du talar andra nordiska språk, då du ibland kommer att ha kontakt med våra svenska och danska kunder.
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig ett förtroendeuppdrag och en möjlighet att utvecklas i en rolig och stimulerande miljö. Qliro erbjuder en dynamisk och snabbväxande Fintech-miljö, med team om består av drivna och flexibla individer. Vi frodas av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget. Vi arbetar i en lärande miljö, med ett fokus på kunskapsdelning och utbildning. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande och mångfaldig, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör.
I termer av kompensation - Vi erbjuder dig en attraktiv lön, pension och försäkringar tillsammans med 25 dagars semester. Du får även ta del av grymma personalrabatter på köp inom vår koncern!

Varaktighet, arbetstid
Heltid, 100% Tillsvidareantällning

Publiceringsdatum
2018-02-12

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Qliro AB

Adress
Qliro AB
Sveavägen 151
11347 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151

Jobbnummer
3960358

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qliro AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qliro AB: