Norsktalande kundkommunikatör
Coor Service Management / Receptionistjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Ospecificerad arbetsort Coor är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Vill du arbeta med Johnny och Leon?
Dina nya kollegor arbetar på vår nordiska kundtjänst (firstline) vid site Telefoni 1 i Borlänge! Vi söker nu nya kollegor som kan hjälpa oss att serva våra norska och svenska kunder från Borlänge eller på distans från din hemort.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. I Borlänge är vi idag ca 150 personer som jobbar på vårt servicecenter och denna tjänst kan tillsättas i Borlänge eller på distan från vårt huvudkontor i Kista och hemifrån, enligt överenskommelse.
Om tjänsten:
I din roll som kundkommunikatör kommer du främst att arbeta med att hjälpa våra kunder med löne - och fakturafrågor via mail och telefon. I tjänsten ingår även att bemanna både norsk och svensk växel med inkommande samtal. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team med andra kundkommunikatörer men även ensam och ha en mycket självgående roll och vi ser därför att du har en bra samarbetsförmåga och eget driv.
Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som kundkommunikatör och din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt. Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden.
Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö.
Din bakgrund:
Som sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Vi söker dig som har godkända slutbetyg från gymnasiet eller motsvarande. Meriterande är tidigare erfarenhet från arbete med löne - och fakturafrågor, kundtjänstarbete eller annat arbete inom service.
Du har en teknisk förståelse och datavana då vi arbetar med olika datasystem och växlar för att leverera tjänsten
För att vara aktuell för tjänsten måste du kunna tala och skriva norska obehindrat, såväl som svenska och engelska.
Är det du som är Johnnys och Leons nya kollega?
Publiceringsdatum2017-01-16Övrig informationTjänsten är på 75% med tillträdesdag enlig överenskommelse.
Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut, varför vi vill ha din ansökan snarast.
Vi följer kollektivavtalet Callcenteravtalet mellan Almega och Unionen.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt
mikaela.heden@coor.com Unionen Elina Magnusson
unionen-borlange@coor.comVaraktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Kupolen 107 D
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107 D
Jobbnummer 3262310
Observera att sista ansökningsdag har passerat.