Norsk och Svensktalande teknisk support

SweDeltaco AB / Supportteknikerjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SweDeltaco AB i Botkyrka, Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-04-21

Beskrivning av verksamheten
Deltaco grundades 1991 och ingår sedan 2005 i Into.i AB (publ) som är noterat på O-listan. Vi är ett företag med 65 anställda med stark tillväxt som ger service till ca 4000 kunder i främst Skandinavien. År 2006 blev vi utnämnda till årets distributör.
Deltaco är ett av de ledande företagen i Sverige när det gäller distribution av IT-relaterade produkter. Vi har ett brett produktsortiment som består av både egna och direktimporterade produkter.
Vår kundkrets omfattar t ex distributörer, datorbutiker, och stormarknader. Förutom vår svenska verksamhet har vi dotterbolag i Finland och Danmark samt samarbetspartners i Norge, Estland och Holland. Besök gärna vår hemsida www.deltaco.se eller www.Intoi.se

Dina arbetsuppgifter
Kundtjänst och teknisk support till norska och svenska återförsäljare i IT-branschen.
Arbetet består av att, via telefon och mail, hantera IT-relaterade frågor från norska och svenska kunder. Frågornas karaktär kan ha stor variation och det är mycket viktigt att du har förmågan att klart och tydligt informera kunden om status i varje enskilt ärende.
Kundtjänst omfattar även ordermottagning per telefon och mail samt garantiärenden och returhantering. Du kommer att ha täta kontakter med vår samarbetspartner i Norge. Tjänsten är på heltid och kontoret befinner sig i Tullinge.
Anställningsformen är provanställning, därefter finns stora möjligheter för den som visar engagemang, kunskap och driv att bli anställd.

Utbildning och erfarenhet
För att vara aktuell för denna tjänst krävs att du är teknikintresserad samt att du har allmänna tekniska kunskaper och datavana. Rätt känsla för service gentemot kunderna är en förutsättning för att lyckas. Som person är Du stresstålig, social och tålmodig. En strävan efter att alltid hitta lösningen till kunden vid första kontakten och förmedla denna med tydlighet, gör dig till rätt person på rätt plats. Du måste behärska norska och svenska. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Navision samt om du tidigare arbetat med liknande support. Vi vill gärna att du har några års erfarenhet från IT branschen.
Vi ser gärna yngre sökande till tjänsten. För rätt person erbjuder vi goda utvecklingsmöjligheter i ett företag som ständigt utvecklas.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
6 månaders provanställning

Tillträde
Snarast

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-14
Vi kan inte ta emot telefonsamtal eller besök i denna rekrytering. Bara email.
Skicka in din ansökan senast 14 maj.
Vi tar endast emot ansökan via e-post: jobb@deltaco.se
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@deltaco.se

Företag
SweDeltaco AB

Adress
SweDeltaco AB
Alfred Nobels Allé 109
14648 TULLINGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-55576200
Faxnummer: 08-55576249

Jobbnummer
633153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SweDeltaco AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SweDeltaco AB: