Noggran administratör till detaljhandelsföretag!

Professional Consulting / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Professional Consulting

Har du arbetat administrativt och har ett sinne för siffror? Värdesätter du noggrannhet? Titta då hit, här är tjänsten för dig!
Vår kund är ett framgångsrikt detaljhandelsföretag med 71 varuhus, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Det är ett expansivt företag som erbjuder roliga och stimulerande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar. De har idag över 1 100 anställda som arbetar antingen i vår kunds varuhus eller på deras lager, inköpskontor eller huvudkontor. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar de i ständig utveckling med ekonomi, marknad, inköp samt IT. Majoriteten av företagets produkter importeras från Asien och Europa och distribueras till varuhusen via två centrallager i Sverige.

Vi letar nu för vår kunds räkning efter en kampanjadministratör. I rollen kommer du arbeta med att skapa kampanjer i vår kunds system retail. Skapandet av kampanjer sker på detaljnivå där noggrannheten sätts på sin spets. Kampanjerna planeras 10 månader i förväg och din roll är väldigt viktig i att nå framgång med detta. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av:

• Administrativ kampanjplanering på detaljnivå
• Upplägg av kampanjer och kampanjuppföljning
• Utveckling, testning, utvärdering och felsökning av kampanjprocessen
• Framtagning av underlag för utvärdering av direktreklamutfallet
• Framtagning av rapporter och analyser av försäljningsutfall

Utöver detta kommer du agera dagligt stöd till övrig organisation i kampanjarbetet och en stor del av arbetet kommer att ske i vår kunds affärssystem och databas. Vi vill därför att du sedan tidigare jobbat i en liknande administrativ roll. Du är en van användare av Officepaketet och erfarenhet av affärssystemet IFS anses meriterande.

Tjänsten är på heltid och med start så snart vi funnit rätt kandidat. Du kommer att vara anställd som konsult via ProfessionalConsulting och arbeta i kundens lokaler i Upplands Väsby. Längden på uppdraget är sex månader, med stor chans till förlängning och kontorstider tillämpas, 08.00-17.00.

Vi ser att du som söker har gymnasieutbildning inom ekonomi. Det är meriterande om du har en kandidatutbildning i ekonomi området. För att vara aktuell för denna tjänst krävs erfarenhet inom administration och ett noggrant sinne. Som person ser vi gärna att du är ambitiös, snabblärd och lite av en arbetsmyra. Rollen innebär direktkontakt med kollegor inom organisationen och vi söker därför dig som är trygg i dig själv och har en social förmåga.

Känner du att detta är tjänsten för dig? Sök idag, vi kommer gå igenom ansökningar löpande.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-02-13

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1779512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: