Meeting Hunter Till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten / Säljarjobb / Stockholm
2016-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Meeting Hunter Till Ryska Posten Bemanning" (publicerad 2016-03-30) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du vår nästa bokningsstjärna?
Ryska Posten Bemanning är en ung och entreprenöriell organisation med ett stort driv och en stark och engagerande företagskultur. Vi har expanderat kraftigt de senaste åren och söker nu efter en Meeting Hunter till vårt nyetablerade mötesbokningsteam. Till denna roll söker vi dig som älskar försäljning och kundrelationer och vill vara med på en spännande resa mot nya marknader.

Publiceringsdatum
2016-03-01

Om tjänsten
I rollen som Meeting Hunter kommer du vara en del av ett ungt och hungrigt team som arbetar primärt med nykundsbearbetning och ansvarar för att göra research av marknaden samt kontakta nya kunder i syfte att knyta kontakter och boka möten. Du kommer ha en central roll i Ryska Posten Bemannings säljverksamhet och vara en viktig del i arbetet att nå ut till nya företag och marknader. Du kommer att ha ett nära samarbete med våra Account Managers och övriga avdelningar samt få möjlighet att delta vid säljmöten på plats hos kund.

Om dig
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer samt har ett driv och engagemang i värdsklass. I din arbetsroll är du målmedveten, professionell och fokuserad samtidigt som du är lyhörd och ödmjuk och din förmåga att anpassa dig till olika situationer gör att du har lätt för att vinna kundernas förtroende.

För att lyckas i rollen bör du trivs i en entrepenöriell och föränderlig miljö och ha lätt för att knyta nya kontakter. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt utveckla och överträffa dig själv i din arbetsroll. Du har en god förståelse för branschen och vad som efterfrågas samt är en snabbtänkt problemlösare som väcker nyfikenhet och ser lösningar på alla problem. 

Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom försäljningsbranschen och det är meriterande om du tidgare arbetat med kundbearbetning via telefon.

Varför ska du arbeta hos oss?
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som är specialiserade inom områdena kontor, administration och reception och vi har med ett genuint intresse för människor, en unik känsla för service och en stor flexibilitet utvecklat ett mycket framgångsrikt erbjudande inom dessa områden. Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett strakt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer. Vår kultur präglas av kreativitet och engagemang, vi har högt i tak och korta beslutsvägar vilket ger utrymme för utveckling och påverkan. För rätt person finns det goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär.

Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast plus rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Thorén, 08-51807256 amanda.thoren@ryskaposten.se

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63b
11528 11528

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63b

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2698852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: