Medarbetare till Servicecenter, Nya Karolinska Solna

Coor Service Management / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management i Solna, Stockholm, Lidingö, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Coor Service Management letar efter en Medarbetare till Servicecenter, Nya Karolinska Solna.

Vill du vara med och leverera meningsfull service?

TITTA HIT!
OM UPPDRAGET
Nya Karolinska Solna blir ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Huvuddelarna av sjukhuset kommer att driftsättas under 2016-2018.

Coor Service Management ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på det nybyggda universitetssjukhuset. Detta innebär exempelvis receptions- och konferensservice, post- och godshantering, teknisk fastighetsförvaltning, hantering av avfall och lokalvård. Det är en omfattande serviceleverans som innefattar en mängd stödfunktioner för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag.

I sjukhuset har vi, utöver ovanstående, uppdraget att bemanna ett Servicecenter, vilket innefattar att ta emot, hänvisa och hjälpa vården på ett effektivt och behovsanpassat sätt.

OM ROLLEN
Din anställning som medarbetare i Servicecenter påbörjas med att du lär dig avtalet och verksamhetens struktur och flöden, i syfte att kunna leverera service som överträffar förväntningar. Du genomgår utbildningar i ärendehanteringssystemet, förbereder system inför driftstart och medverkar vid framtagandet av rutiner och arbetssätt som stödjer en god och säker drift.

Inför övertagandet av första sjukhusdelen våren 2016 övergår rollen till en operativ funktion.

Exempel på arbetsuppgifter efter driftstart:
• Ta emot, hänvisa och hjälpa vården på ett effektivt, behovsanpassat och korrekt sätt
• Hantera eventuella klagomål, samt eskalera dessa
• Arbeta aktivt med förbättringsförslag
• Arbeta, enligt fastlagda rutiner, i ärendehanteringssystemet
• Administrativa arbetsuppgifter exempelvis hantering av olika tjänster såsom tjänstekort, hittegods, profilprodukter m.m.
• Hantera fakturor och betalningar samt framtagande av statistik
• Stötta Helpdesk

Skift kan bli aktuellt i tjänsten. Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.

VÅR KANDIDAT
För denna roll ser vi att du har gymnasiekompetens eller motsvarande, samt minst 1 års arbetslivserfarenhet av tjänst där kunden står i fokus. Din svenska och engelska är god i såväl tal som skrift och du har datorvana och goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av teamarbete, arbete i ärendehanteringssystem och ytterligare språk ser vi som meriterande.

PERSONLIGA EGENSKAPER
Detta är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik och föränderlig miljö. När tempot är högt är du flexibel och hittar sätt att hantera varierade arbetsuppgifter samtidigt som du hela tiden levererar service i världsklass. Under din arbetsdag har du mycket kontakt med så väl vårdpersonal som med kollegor, chefer och leverantörer varpå vi ser att du har en hög grad av samarbetsvilja, emotionell stabilitet och positiv grundattityd, samt förmåga att hantera och balansera kraven från olika intressenter.

Som medarbetare i Servicecenter har du mycket god förståelse för processer och flöden samt dess påverkan i serviceleveransen. Vi finner det avgörande a...

Läs mer på http://hpr.to/j1976

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2016-01-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Coor Service Management

Företag
Coor Service Management

Adress
Coor Service Management
Gävlegatan 63
17164 Solna

Kontorsadress
Gävlegatan 63, Solna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2608073

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management: