Medarbetare till Kundtjänst på LloydsApotek

LloydsApotek / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LloydsApotek i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

LloydsApotek vill på ett passionerat och effektivt sätt erbjuda meningsfulla och innovativa apotekstjänster som inspirerar människor till ett mer positivt liv.
LloydsApotek är en del av McKesson Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. McKesson Europe är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor. LloydsApotek har idag 78 apotek i Sverige fördelade på ett 40-tal orter över hela Sverige

Drivs du av att hjälpa kunder till en optimerad kundupplevelse och att arbeta i en entreprenöriell miljö? Vill du vara med och utveckla vår kundservice, och ta vår e-handelslösning mot nya höjder? Då kanske du är vår nya medarbetare inom kundservice.

Publiceringsdatum
2018-06-08

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservice medarbetare har du ett stort ansvar i att få alla kunder känna sig välkomna, sedda och bekräftade. Du har som mål att optimera kundupplevelsen genom att i vår kundservice ge stöd och bra support till alla våra kunder som använder vår e-handelslösning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att hjälpa våra kunder via mail, telefon och chatt. Du kommer även att ha mycket kontakt med medarbetarna på våra apotek.

I ditt arbete ingår också att kommunicera med kunderna via sociala medier, administration kring returhantering, krediteringar, reklamationer och kundnöjdhet, och vid behov, även bidra till att skapa innehållet i vår e-handelslösning.

I ditt arbete har du ett nära samarbete med övriga avdelningar på vårt Servicekontor. Du är en del av vårt e-handelsteam där vi gärna ser att du bidrar med goda idéer och att du tycker det är kul att vara med och påverka utvecklingen av LloydsApoteks digitala närvaro

Kvalifikationer
Du har en bakgrund inom retail och e-handel samt har en utbildning på minst gymnasienivå. Du har flera års erfarenhet av arbete med kundservice och vi ser det som meriterande med erfarenhet från apoteks - och/eller hälsobranschen. Du har god datorvana, en god kommunikationsförmåga och uttrycker dig väl på såväl svenska som engelska

Dina egenskaper
Du är en positiv, noggrann och serviceinriktad person som drivs av att skapa nöjda och lojala kunder. Du sätter alltid kunden först och genom stor vilja, drivkraft och hög arbetsmoral når du resultat. Vi vill gärna att du bidrar i vårt team genom ett gott samarbete, ett stort engagemang och en portion humor

Vi erbjuder:
I din roll kommer du ha stor möjlighet att utveckla och påverka både arbetssätt och organisation. Du kommer till ett entreprenörsdrivet företag med starka internationella influenser och möjligheter. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, bonusprogram, flexibel arbetstid, goda utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor!

Vi sitter i ljusa kontorslokaler vid Södra Station.

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Fredrik Lindblad,Digital Director, på fredrik.lindblad@lloydsapotek.se
Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning

Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-24
Ange följande referens när du ansöker: 3840469453
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Lindblad fredrik.lindblad@lloydsapotek.se

Företag
LloydsApotek

Adress
LloydsApotek
Box 38152
10224 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm

Jobbnummer
4193145

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LloydsApotek

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LloydsApotek: