Medarbetare till helpdesk hos Coor på Karolinska i Solna

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Solna
2023-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till helpdesk hos Coor på Karolinska i Solna" (publicerad 2023-08-28) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Vi söker nu fler stjärnor till vår helpdesk på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna!

Först och främst hjälper du dem som jobbar inom vården att göra det de gör allra bäst - rädda liv. En typisk medarbetare hos oss är stolt över detta och känner att det bidrar till ett bättre samhälle och en bra känsla inför och efter en arbetsdag.

Arbetsplatsen
Helpdesk är ett mycket viktigt servicenav på sjukhuset! Vårt proffsiga team tar emot och hanterar ärenden - felanmälningar, bokningar och förfrågningar - inom alla servicetjänster i de nya sjukhusbyggnaderna.
Ärenden som kommer in ska snabbt bedömas, och rätt åtgärder ska tas utifrån ärendets karaktär.

Vi erbjuder dig arbete i ett ambitiöst team som arbetar i nära dialog med kunden och övriga centrala supportfunktioner på sjukhuset. Rollen kräver stor kunskap och stor förståelse för samtliga arbetsroller inom serviceorganisationen. Då ärenden som kommer in ofta är av fastighetsteknisk karaktär, är det viktigt att du kan skapa dig en grundläggande förståelse även för fastighetsrelaterade frågor.

Helpdesk håller öppet dygnet runt med olika sorters scheman. För de tjänster vi önskar tillsätta är arbetstiden primärt förlagd mellan kl. 06.45-19.15. Helgarbete i olika omfattning förekommer i samtliga scheman.

Publiceringsdatum
2023-08-23

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare inom helpdesk kommer du, tillsammans med dina kollegor, svara på telefonsamtal och mejl samt registrera, hantera, följa upp och avsluta felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet Maximo. Du deltar även i dagliga avstämningsmöten.

Teamet arbetar även proaktivt med förbättringsarbete samt säkerställer att samtliga processer, rutiner och system är uppdaterade för att ge vården bästa möjliga service.

Vem vi söker
Detta är en spännande roll för dig som har arbetat i en servicefunktion, samt har arbetslivserfarenhet av ärendehantering, arbete i kundtjänst eller liknande. Du har gedigen datorvana (Office-paketet) och känner dig helt trygg med att arbeta i system och program. Din svenska och engelska är god i tal och skrift.

Har du tidigare arbetat i ärendehanteringssystemet Maximo är det ett stort plus.

Vi tror att du som person är nyfiken och snabb på att lära dig, att du har mycket god förmåga att se processer och flöden samt förstår hur de olika delarna påverkar helheten. Du har lätt för att ta till dig komplex information och när du stöter på problem är du handlingskraftig och lösningsorienterad.

Vi ser att du är en person som arbetar strukturerat och noggrant. Du är lugn och metodisk och har förmåga att slutföra uppgifter du påbörjat. Tempot i helpdesk är stundtals högt, vilket gör att du bör trivas med att växla mellan arbetsuppgifter och tycker om att arbeta i en kontinuerligt föränderlig miljö.

Här arbetar du vårdnära därför lägger vi stor vikt på förmågan att visa följsamhet och förståelse för att det är vården vi hjälper. Du är trygg i dig själv, trivs i samarbete med andra och har en naturlig känsla för god och professionell service, både i internt och externa sammanhang.

Vad vi erbjuder
Coor är en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. För dig som nyanställd har vi ett introduktionsprogram för att du ska få en så bra start som möjligt på din nya arbetsplats och vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling.

Kontakt och övrig information

För att söka tjänsten, klicka HÄR.

Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner. Önskar du mer information om tjänsten är du välkommen att mejla anställande chef Anette Qvarfordt Fürsten på: anette.q.fursten@coor.com

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2022 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8051621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: