Marknad & Sälj assistent start omgående
Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Har du erfarenhet av marknad och sälj sedan tidigare och vill arbeta i en varierande roll? Brinner du för marknadsföring? Trivs med att ge god service, flexibel, positiv och utåtriktad? I så fall kan du vara personen vi söker! Tjänsten är uppdelad inom tre områden marknad, sälj samt kontorskoordinator. Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår 6 månader med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett företag inom tillverkningsindustrin som har verkat sedan början av 90-talet. Företaget grundades i Sverige men idag finns företaget i ett flertal länder runt om i världen. Kunden adress ligger i centrala Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2020-01-17Dina arbetsuppgifterDå tjänsten innefattar assistans åt fler avdelningar kommer du ha flera kontaktytor. Behovet ser olika ut på de olika avdelningarna och vi har skrivit omfattningen i procent vid respektive avdelning.
Arbetsuppgifterna kan ändras något med tiden efter kundens behov.
Marknad 60%:
• Uppdatering av säljmaterial, uppdatera produktdatabasen
• Hantera kundlistorna, uppdatera webben
• Administrera uppgifter inför events, mässor, kamapanjer mm.
Sälj 20%:
• Supportera säljarna med administration som dokumentation, söka efter info mm.
Kontorskoordinator 20%:
• Katologisera kontorsserviceavtalen, övrig kontorshantering
• Beställningar t ex matbeställningar från cafeterian
BakgrundFör att passa in i denna roll måste du brinna för god service och ha förmågan och flexibiliteten att kunna prioritera. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service och korrekt information oavsett arbetsnivå. Tidigare erfarenhet inom marknad och administration är ett krav. Examen inom marknad är meriterande. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande.
Som person är du alert, noggrann, ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Vi ser att du är prestigelös och har god förmåga att prioritera. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om företagetGenom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/Avanzera.Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1296".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5047886
Observera att sista ansökningsdag har passerat.