Manager Technical Contact Center
Telenor Sverige AB Business / Säljarjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB Business i Karlskrona,
Malmö,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Business ansvarar för försäljning av heltäckande kommunikationslösningar till företagskunder och offentlig sektor. Med kundens upplevelse i fokus och högsta affärsnytta erbjuder vi mobil och fast telefoni, datakommunikation, driftstjänster och Cloudtjänster.
Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.
Manager Technical contact center
Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen.
På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.
Vad gör du som Manager Technical contact center på Telenor? Som Manager Technical contact center ansvarar du för att ge teknisk support till våra största företagskunder. Uppdraget delar du med ditt team om ca 35 medarbetare. Som ledare ger du dina medarbetare förutsättningar för att jobba nära kunden, utvecklas på jobbet och samtidigt ha kul. Ditt jobb innebär att bidra till strategin, ansvara för att hela värdekedjan ska fungera optimalt och alltid med kundens bästa i centrum. Du och ditt team driver också ett ständigt effektiviserings- och kvalitetsarbete för att jobba så smart som möjligt.
Som Manager Technical contact center på Telenor får du
Vi vill tillsammans med dig vinna kampen om våra kunders förtroende. Vi tror att du brinner för att forma och utveckla vår supportavdelning för våra allra största kunder, här är en chans att verkligen påverka och göra skillnad. Du jobbar tillsammans med ett team ambitiösa och kunniga medarbetare som vi tror du är laddad för att inspirera och motivera i denna kundkamp.
Du är del av Business Operations ledningsgrupp.
Passar du ihop med oss?
För att vara aktuell för rollen behöver du ha
• God ledarskapsförmåga, 3-5 års erfarenhet
• Tekniskt intresse
• Vana att arbeta med kunder och kundnöjdhet
• Call center verksamhet
• 3-5 år Telecom
Det är också bra om du har erfarenhet av:
• Ledningsgruppsarbete
• Teknisk kundsupport
Som person är du
Tydlig, du ger teamet en tydlig riktningskänsla; motiverar och samordnar för att behålla fokus på målen. Du utvecklar andra genom delegering, överlåtande av ansvar samt coachning; främjar andras yrkesmässiga och personliga utveckling. Du samarbetar effektivt med andra; delar med dig av dina kunskaper, erfarenheter och information. Vi tror att du har ett metodiskt och systematiskt tillvägagångssätt; planerar i förväg, gör tydliga prioriteringar och fördelar resurser effektivt.
När det krävs ger du prov på din specialistkompetens och sakkunskap inom det egna yrkesområdet samtidigt som du ser till att du ständigt utvecklas i din yrkesroll.
Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.
Placeringsort: Karlskrona
Anställningsform: Tillsvidare
Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta rekryterande ledare Sofia Ahlmark Hyvärinen 070-8331599 eller
sofia.ahlmark-hyvarinen@telenor.se . Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på
work@telenor.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-25ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSe kontaktperson i annons
FöretagTelenor Sverige AB Business
AdressTelenor Sverige AB Business
Katarinavägen 15
11688 Stockholm
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3184292
Observera att sista ansökningsdag har passerat.