Manager - Support and Customer Service
Samport Payment Services AB / Chefsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Samport Payment Services AB i Halmstad Manager - Support and Customer Service
Samport söker en chef för teknisk support och kundservice för placering i Halmstad.
ARBETSBESKRIVNING
Din roll blir att leda och utveckla Samports tekniska support samt kundservice. Detta inkluderar fortbildning av personal samt utveckling av rutiner, processer och verktyg. Till din hjälp har du ett gäng unga samt drivna support- och kundtjänstmedarbetare som arbetar i en miljö med ständig utveckling och förändring.
Arbetet innebär personalansvar för 11 personer och ett tätt samarbete med Logistik- samt Utvecklingsavdelningen.
DINA EGENSKAPER
För att vara framgångsrik i rollen bör du ha erfarenhet från teknisk support samt ledarskap, gärna i en motsvarande roll som eftersöks. Du måste ha en drivande men samtidigt strukturerad personlighet, du kan anpassa ditt ledarskap efter individen samt har en coachande approach.
OM SAMPORT
Samport erbjuder företag kvalitativa betalningslösningar, både i fysisk miljö och via Internet. Med branschens högsta säkerhetskrav erbjuder Samport allt från helhetslösningar till kundanpassade system för betalning, administration och uppföljning. Samport har idag ca 40 anställda, med kontor i Halmstad, Stockholm samt Oslo.
Ansökan skickas till
jobs@samport.com , intervjuer kommer att ske löpande.
http://www.samport.sePubliceringsdatum2011-01-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobs@samport.comKontaktClaes Tollebäck, COO, 035-24 10 429 (Direkt)
FöretagSAMPORT PAYMENT SERVICES AB
AdressSAMPORT PAYMENT SERVICES AB
BIRGER JARLSGATAN 18A
11434 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50912080
Jobbnummer 827970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.