Löneadministratör till PS Interim
Ps Partner AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.
Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
PS Interim växer alltmer och vi satsar helhjärtat på att hjälpa och matcha dig som vill komma vidare i din karriär inom lön.
Vi söker inför kommande uppdrag konsulter inom lön för olika uppdrag hos våra kunder i Göteborgsregionen. Med oss får du möjlighet att prova en ny bransch och arbetsplats, antingen som anställd konsult eller för dig som vill arbeta som interimskonsult via ditt egna bolag. Motiveras du också av att lära känna nya människor och bidra med dina tidigare erfarenheter, då är konsultrollen rätt för dig!
Har du erfarenhet av delar av eller hela löneprocessen, olika lönearter samt lönehantering vill vi gärna träffa dig. Du kan vara allt från en löneadministratör till löneansvarig. Vi har båda korta och längre uppdrag där omfattningen är varierande - både hel- och deltidsuppdrag.
Lämplig bakgrund
Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning med minst 5 års erfarenhet av kvalificerat arbete inom lön. Det är meriterande om du har erfarenhet av några av de större löne-/affärssystemen samt om du är van användare av Excel. Du uttrycker dig väl i både svenska och engelska. Personliga egenskaper som vi och våra kunder uppskattar är noggrannhet, kommunikativ samt att du är proaktiv och initiativtagande.
Hos oss på PS Interim får du en personlig och engagerad partner som bryr sig om din utveckling och välmående. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Vi hittar the perfect match för dig och stöttar dig i din önskade karriär. Tillsammans göra vi MERA.
Ansökan
Välkommen med din ansökan. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Lena Wadenby på 0723-306061 eller
lena.wadenby@pspartner.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-02-24ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPs Partner AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)
Arbetsplats PS Partner AB
Jobbnummer 5115174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.