Löneadministratör till Linköping

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en Löneadministratör för ett konsultuppdrag i Linköping. Som konsult på Bemannia hjälper att vi Dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där Du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Här har Du möjlighet att visa dina framfötter och växa i din yrkesroll. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter!

Vår kund är en myndiget som arbetar inom den offentliga sektorn och finns placerad på många orter runt om i Sverige.

Publiceringsdatum
2014-06-13

Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med att administrera löner enligt gällande lagar, avtal och kollektivavtal. Ytterligare förekommande arbetsuppgifter är att arbeta med traktamenten och utläggsredovisning. Du har kontakt med externa och interna kontakter gällande stöd i lönefrågor ingår också.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Utbildning inom aktuellt område
• Minst 1 år arbetslivserfarenet inom löneadministration
• Goda IT-kunskaper, främst inom Word och Excel
• Kunskaper i vanligt förekommande löne- och ekonomisystem
• Meriterande om du har kunskaper i SLÖR, Palasso, Hogia Lön, LP Lön och/eller AdDa lön
• Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper:
Som person är Du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara initiativrik och engagerad som person som tycker om struktur, ordning och reda med ett professionellt agerande. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Finner du denna tjänst av intresse ber vi dig att söka omgående då urval och interjvuer sker löpande.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Arbetstider och omfattning
Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gunilla Lindell

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
1909866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: