Löneadministratör till expansiva God Assistans
Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
God Assistans bedriver assistansverksamhet med kunder över hela Sverige. Vi är det lilla företaget med stort hjärta och hög kompetens. Vi brinner för det vi gör och har lång erfarenhet av assistans. Att värna om våra medarbetare och kunder är kärnan i vår verksamhet. Vi har en verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet, snabb service samt att vi vill förenkla tillvaron för våra kunder. Vi är ett expansivt företag med högt i tak som har över 1 500 medarbetare.
Tjänsten
För God Assistans räkning söker vi dig som tidigare arbetat som löneadministratör och som har intresse för ekonomi och redovisning. Du kommer hantera drygt 1000 löner i månaden samt arbeta med personaladministrativa uppgifter som registrering av nyanställda, arbetsgivarintyg, tidrapporter, kontakt med försäkringskassan och kommuner, utläggshantering med mera. För rätt person kommer det även finnas möjlighet att arbeta i en mer kombinerad roll där du kan komma att få hantera ekonomi- och redovisningsuppgifter.
Tjänsten ska tillsättas omgående och gäller en direktrekrytering till God Assistans. Alla frågor kring tjänsten hanteras av Placera Personal.
Publiceringsdatum2018-02-26KvalifikationerFöljande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten som löneadministratör:
* Tidigare erfarenhet från löneadministration där du hanterat anställda med timlön
* Goda kunskaper om regelverk kring lön
* God system- och datorvana
* Svenska flytande i tal och skrift
* Utbildning inom lön/ekonomi ser vi som meriterande
* Erfarenhet från redovisningsarbete ser vi som meriterande
Personligt
För att passa in i rollen som löneadministratör hos God Assistans ser vi att du är en noggrann och strukturerad person med ett stort driv. Du har lätt för att se detaljer och stöttar gärna upp dina kollegor och hugger i där det behövs. Vidare har du en hög servicenivå och är en prestigelös teamspelare med rätt attityd.
Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.
Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktor som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Direktrekrytering till God Assistans
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Ärlestål 08-586 22 718
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Jobbnummer 3987184
Observera att sista ansökningsdag har passerat.