Lön- och personaladministratör till Dafo
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Tyresö,
Lidingö,
Värmdö,
Huddinge,
Stockholm eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-02-13Om företagetDafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med verksamhet i Norden. Med 90 års branscherfarenhet är vi idag en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. I vårt utbud finns allt från den enkla brandsläckaren till lösningar för systematiskt brandskyddsarbete och avancerade, kundanpassade släcksystem för industri och fordon. Företagets huvudkontor finns i trevliga lokaler i Tyresö strax söder om Stockholm. Med 160 medarbetare omsätter vi cirka 360 miljoner kr per år.
Dina arbetsuppgifterVi söker nu efter en löne- och personaladministratör till vårt fina kontor på Tyresö. Hit kommer du genom 15 minuters bussfärd från Gullmarsplan. Tjänsten är med start så snart som möjligt, och målsättningen är att du ska bli tillsvidareanställd hos oss efter 6 månaders provanställning.
Rollen är bred där du kommer att arbeta både med lönehantering och personaladministration. För rätt person är tjänsten väldigt utvecklande och rolig då du kommer få vara med att vidareutveckla rutiner för bland annat lönehantering samt delta i interna projekt på personalavdelningen.
I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår:
• Lönehantering för ca 160 anställda, både tjänstemän och arbetare
• Utläggsredovisning
• Ansvara för löneutbetalningar
• Administrera årliga kontrolluppgifter
• Administration av företagets tjänstebilar
• Utfärda arbetsgivarintyg och övrig personaladministration
• Rapportering och statistik rörande tjänstepension
Vem är du
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av arbete med lönehantering, gärna för både tjänstemän och arbetare. Du är driven och har en god förmåga att driva och utveckla processer, du talar och skriver svenska och engelska flytande. Dina kunskaper i Hogia lön plus och Excel är mycket goda.
Som person är du självständig, engagerad och flexibel. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är prestigelös och trivs i en föränderlig miljö och du är en lagspelare med hög social kompetens som utför ditt arbete med hög noggrannhet.
Du erbjuds
Detta är ett hyrköp - vilket betyder att vara anställd som konsult av Jurek Rekrytering & Bemanning de första 6 månaderna, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karolina Wahlström
karolina.wahlstrom@jurek.se. Ansök på
www.jurek.seStart:
Så snart som möjligt.
ErsättningEnligt ök.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Wahlström
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3317702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.