Logoped

Hälso- och Sjukvårdsförvaltningen / Logopedjobb / Oskarshamn
2009-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Logoped" (publicerad 2011-03-04) ⬅️


Visa alla logopedjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hälso- och Sjukvårdsförvaltningen i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Västervik eller i hela Sverige

Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
LOGOPED
Arbetsplats: Öron- Näs- och Halsmottagningen Oskarshamns sjukhus
Vikariat heltid 6 månader med eventuell förlängning.
Vi söker Dig som vill arbeta på en allmänlogopedisk tjänst i den trevliga staden Oskarshamn. Sammanlagt finns det 4 tjänster på kliniken, 2 i Västervik och 2 i Oskarshamn.
Arbetsuppgifter: Allmänlogopediskt arbete. Vi samarbetar med klinikens öronläkare kring flertalet patientgrupper.
Kvalifikationer: Leg logoped. B-körkort. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga.
Upplysningar: Cheflogoped Malin Cullberg, 0490-86274. malinh@ltkalmar.se
Facklig företrädar Inger Larsson, 0480-84271, 070-3701280.

Publiceringsdatum
2009-12-21

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Tillträde 2010-03-01 med eventuell förlängning om nuvarande medarbetare ej åter kommer i tjänst.

Tillträde
20100301

Ersättning
Fast lön
Lön: Ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-10
Ansökan märkt med refnr 090055 skickas till Västerviks sjukhus, administrationen, Marie Kettisen, 593 81 Västervik.

Företag
HÄLSO- OCH SJUKVÅRDSFÖRVALTNINGEN

Adress
HÄLSO- OCH SJUKVÅRDSFÖRVALTNINGEN
59381 VÄSTERVIK

Kontorsadress
Öron- Näs- och Halsmottagningen Oskarshamns sjukhu

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0490-86000
Faxnummer: 0490-86900

Jobbnummer
556652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hälso- och Sjukvårdsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hälso- och Sjukvårdsförvaltningen: