Logistiksamordnare
Enpartner Växjö AB / Lagerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Enpartner Växjö AB i Växjö,
Alvesta,
Ljungby,
Nybro,
Karlshamn eller i
hela Sverige För konsultuppdrag hos ett av våra kundföretag söker vi en:
Logistiksamordnare
Publiceringsdatum2014-12-08Om företagetOnePartner Group är en svensk koncern med huvudkontor i Jönköping. Vi är en av de mest expansiva aktörerna inom kompetensförsörjning i södra Sverige. Vi når våra kunder och kandidater genom tre varumärken: EPAB - rekrytering, bemanning och omställning inom kollektivområdet. EnPartner - rekrytering, uthyrning och HRM inom tjänstemannasektorn. EBS - funktionslösningar och helhetsåtaganden hos våra kunder eller i egna lokaler. OnePartnerGroup har verksamhet på ett 20-tal orter med ca 600 anställda och omsätter ca 180 miljoner.
Läs mer på
www.onepartnergroup.seArbetsuppgifterFör uppdrag hos ett av våra kundföretag söker vi en samordnare inom lagerexpedition. Företaget är en tillverkande industri belägen cirka 4,5 mil utanför Växjö. Som samordnare inom lagerexpedition handlar ditt arbete till stor del om planering och arbetsledning. Dina arbetsuppgifter är bland annat att planera och se till att orderflödet fungerar på lagret genom rätt bemanning samt bokning av transporter.
Du kommer ingå i en mindre grupp som består av lagerchefen och två medarbetare. Gruppen är fördelade på olika ansvarsområden. Som samordnare har du även ett ansvar för att löpande hålla lagerpersonalen informerad om varuflödet för in- och utgående gods. Totalt är det ett 20- tal medarbetare på avdelningen.
ProfilVi söker dig som har ett par års erfarenhet av en liknade roll inom lager, logistik eller transport och med fördel har du erfarenhet av personalledning. Du bör vara van vid att arbeta i affärssystem avseende lager/logistik.
Som person är du ordningsam och ansvarsfull i ditt arbete. Du trivs i en roll som spindeln i nätet och besitter en god förmåga att ha en ständig överblick på helheten i varuflödet. För att trivas i rollen behöver du dessutom vara stresstålig och flexibel och gå in i uppgiften med en ödmjukhet. Arbetet kräver att du är serviceinriktat, lyhörd och kommunikativ gentemot såväl interna som externa kontakter. Att kunna kommunicera på svenska och engelska är ett krav för tjänsten. Vi ser även att du har allmän datorvana och behärskar Office.
Vi erbjuder dig i detta uppdrag en spännande tjänst där ingen dag är den andra lik. Tjänsten är på heltid, inledningsvis 6 månader, med anställning på EnPartner. För rätt person finns goda möjligheter att tjänsten övergår i en anställning hos kundföretaget. För att vara aktuell i denna tjänst krävs att du är tillgänglig för start snarast.
Läs mer och ansök via
www.enpartner.se . Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Sanna Andersson, på 0470-32 38 33. Skicka din ansökan redan idag dock senast 2014-12-14. Löpande urval tillämpas och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 351
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanna Andersson 0470-323833
FöretagEnPartner Växjö AB
AdressEnPartner Växjö AB
Storgatan 30
35231 Växjö
KontorsadressStorgatan 30, Växjö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2093448
Observera att sista ansökningsdag har passerat.