Logistikcontroller sökes

Experis Finance Huvudkontor / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2014-08-14

Dina arbetsuppgifter
Vill du arbeta som interim logistikcontroller? Vi söker för ett konsultuppdrag, en controller som har erfarenhet av produktkalkylering, analys- och budget-arbete, Balanced Score Card samt projektledareerfarenhet.

Du kommer att arbeta med månadsbokslut, genomföra och samordna budget inom olika enheter. Analysarbete. Det kommer även att ingå projektarbete med uppföljnings och förbättringsarbete av kalkylmodell.

Du kommer som controller samarbeta med olika chefer och andra controllers utifrån de olika arbetsområdena.

Vem är du?
Du har erfarenhet av ovan angivna arbetsuppgifter, är civilekonom eller motsvarande. Har du arbetat i större organisationer är det meriterande.

Arbete i Excel och affärssystem kommer att vara centralt i denna roll.

Du behöver vara analytisk och trivas med självständigt arbete och kunna vara drivande. En god kommunikations- och samarbetsförmåga är viktigt i denna roll.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vi verkar inom segmentet chef/specialist.

Vi kan erbjuda:
• Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
• Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Kontaktperson för detta jobb
Uppdraget hos kunden är tänkt att sträcka sig ett år med start i september. Kunden är belägen centralt i Göteborg.

För uppdraget ansvarar konsultchef Åsa Mårtensson mail: amr@se.experis.com alt tel 031-617217. Då det är snabbt tillträde till detta uppdrag jobbar vi med löpande urval. Så dröj inte med din ansökan om detta passar dig!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Mårtensson 031-61 72 17

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
1963139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: