Logistikadministratör till internationellt bolag i Alingsås!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av arbete inom kund- och datasupport och känner dig insatt i logistikfrågor? Vet du vikten av god kundservice och är du en öppen person med positiv inställning? Då ska du söka tjänsten !

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör inom Logistiksupport är du, tillsammans med kollegorna i gruppen, kundernas första kontaktyta gällande logistikfrågor. Teamet är en intern resurs till övriga bolag inom koncernen och din uppgift är att ge snabb och bra service och på så vis bibehålla goda kundrelationer, interna såväl som externa. Teamet ansvarar för att hantera avvikelser vid utgående och inkommande leveranser, där ditt främsta ansvarsområde kommer att innefatta avvikelsehanteringen kring utgående gods. Du kommer att arbeta med dator och telefon som främsta verktyg där du dagligen kommer att arbeta i ett ärendehanteringssystem. Vidare kommer du att ansvara för intern kommunikation med såväl säljare, kundservice på produktbolagen som lagerpersonal.

Uppdraget kommer att starta omgående och pågå fram till sista december 2016. Arbetstiderna är förlagda till 8.00-16.30 med möjlighet till flextid. Du kommer att erbjudas en anställning i vår konsultverksamhet och arbeta hos vårt kundföretag.

Vem trivs här?
Du som har god erfarenhet utav kund- och datasupport kommer att ha rätt förutsättningar för att axla rollen. Har du även god förståelse för och/eller har arbetat med kundsupport inom logistiska frågor så kommer du att snabbt komma in i dina arbetsuppgifter. Du har goda datakunskaper och har du även tidigare erfarenhet utav att arbetat i ärendehanteringssystem är detta meriterande. Vidare behärskar du det svenska likväl som engelska språket obehindrat i tal såväl som skrift. 

Vi tror att du är en gediget serviceorienterad och en person med känsla för det lilla extra. Vi ser det som väsentligt att du har god förmåga till samarbete i kombination med din förmåga till självständigt arbete. Du är öppen och nyfiken likväl som noggrann och har en ödmjuk inställning. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är auktoriserat.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka tjänsten!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2016-09-16

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Carlsson 031-725 45 39

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Lilla Brogatan 34
50335 BORÅS

Kontorsadress
Lilla Brogatan 34

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3053768

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: