Logistik och inköpsadministratör
AudicomPendax AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AudicomPendax AB i Stockholm,
Sundsvall,
Göteborg,
Mölndal,
Östersund eller i
hela Sverige Du kommer i början assistera den administrative chefen med alla typer av logistik/inköpsuppgifter som förekommer på vår avdelning för att så småningom ta allt större ansvar och själv ansvara för fler och viktigare delar av verksamheten. Vi är ett relativt litet företag så du kommer att jobba med ett brett spectra inom området med huvudsaklig fokusering på resurs och materialplanering, inköp, lageradministration och fakturering/efterkalkyl av våra kundprojekt.
Du är en proaktiv och självgående person som gillar utmaningar och problemlösning. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och utföra praktiskt arbete på lagret. Du måste vara en utåtriktad person med egen drivkraft och kan utföra flera arbetsuppgifter parallellt. Du är strukturerad i ditt arbete och målinriktad på att slutföra arbetsuppgifterna inom fastställda tidsramar.
AudicomPendax är ett svenskt familjeägt bolag som är marknadsledande inom området att inreda och utrusta mötesrum för både interna och externa möten . Bolaget har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och England. Vi har ett 50-tal anställda. AudicomPendax har egen produktion och en affärsidé som bygger på att kunna ta fram unika kommunikationslösningar och mötesrum för sina kunder. Dagens snabba teknikskiften inom ljud och bild gör att man ser stor tillväxtmöjligheter både inom och utanför Sverige. För mer info se också
www.aupx.comPubliceringsdatum2017-01-05Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-13
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
FöretagAudicomPendax AB
AdressAudicomPendax AB
Box 2014
12821 Skarpnäck
KontorsadressFlygfältsgatan 34
Jobbnummer 3248572
Observera att sista ansökningsdag har passerat.