Leveranskoordinator
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
2008-09-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveranskoordinator" (publicerad 2008-09-18) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Deployment Planner sökes av Adecco!
Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områderna: Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar. Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Vi söker nu en Deployment Planner, för ett långt uthyrningsuppdrag till en av våra kunder inom energi- och petrokemisk verksamhet.
I egenskap av Deployment Planner ser du till att försörjningskedjan av smörjmedel fungerar från början till slut. Det här är en nyckelroll inom verksamheten och handlar om både lagerstyrning och stöd till försäljningorganisation.
Publiceringsdatum2008-09-04Dina arbetsuppgifterStyrninga av hela lagerflödet
Organisera materialflödet inom och mellan företagets kunder
Lagerhållning av smörjmedel, se till att det finns rätt produkt i lagret i rätt tid
Leverantörsstyrning, kontakt med tillverkare, ex: när finns produkt tillgänglig.
Samarbete med Costumer Service team
Stödja Sälj- och Marknadsavdelningen
Koordinera in och utleverans
Hantera returer
Implementera nyprodukt lansering
Du kommer att samarbeta med två andra Deployment Planner för att täcka hela det Skandinaviska marknadsområdet och kunna agera som back-up för varandra.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har lämplig högskoleutbildning och har erfarenheter från the Supplay Chain Planning, har varit teamledare för customer service eller material planerare. Du behärskar MS Excel och engelska i tal och skrift samt har erfarenhet av att arbeta i integrerade affärssystem så som SAP.
Du har ett stort engagemang och är initiativrik. Du är lyhörd och tycker om utmaningar med krav på struktur, lönsamhet och kundfokus. Du behöver inte ha erfarenhet av branschen men är redo för nästa steg i din karriärutveckling.
Dina personliga egenskaperAnalytisk och problemlösande
God kommunikativ förmåga
Motiverande, coachande och utvecklande
Mål och resultatinriktad
God samarbetsförmåga
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida,
www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen .
Vid frågor kontakta Cilla Orban Adecco Office & HR, E-postadress:
cilla.orban@adecco.se eller tel.08-598 981 54
Välkommen att ansöka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, tillsvidareanställning men vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ErsättningFast lön
Fast lön enligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-04
FöretagAdecco Sweden AB Företagspresentation
AdressAdecco Sweden AB
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 304042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.