Ledigt jobb som HR administratör till globala Akzo Nobel!

Manpower / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du efter en möjlighet att få erfarenhet inom HR eller har du arbetat några år och vill utveckla dina kunskaper? Bra! Nu söker vi dig som brinner för att arbeta med HR-administrativa frågor för spännande uppdrag, hos globala Akzo Nobel! Läs vidare och ansök om tjänsten redan idag.

Om Akzo Nobel:

"AkzoNobel grundades 1646 i Sverige, då under namnet Bofors. I Sverige är vi cirka 2700 medarbetare, fördelade på tolv orter och med varumärken som Nordsjö Färg, International, Eka, Cuprinol och JOZO salt tillverkar vi produkter som de flesta känner till och har kontakt med.."

Om tjänsten som HR-administratör?

Hos Akzo Nobel får du möjlighet att arbeta på ett företag som ligger i teknikens framkant. Du kommer arbeta hos deras HR-avdelning i Rollsbo i ett långsiktigt uppdrag med väldigt goda utvecklingsmöjligheter. Här finns möjligheten för både dig som söker nya erfarenheter inom HR, men även för dig som har arbetat några år och söker nya utmaningar på ett globalt företag.

I din roll på Akzo Nobel kommer du få arbeta med HR-administrativa uppgifter. Beroende på tidigare erfarenhet kan rollen skilja sig men du kommer oavsett få möjlighet att utvecklas i din HR roll.

Du kommer i tjänsten att arbeta med t.ex.:

* Nyanställningar, anställningskontrakt och semesterberäkningar.
* Support till olika enheter på företaget i varierande frågor rörande HR.
* Formulera och skriva övertidsavtal, hemmakontorsavtal m.m.
* Anställningsadministration mot flera olika legala enheter.
* Övrig administration i form av att administrera företagskort, lunchförmånskort, tjänstebilsavtal m.m.

Detta uppdrag är initialt en anställning via Manpower. Uppdraget är långsiktigt, på heltid och förlagd till ordinarie kontorstider på vardagar. Start kan variera och vi håller löpande intervjuer. För rätt person kan det finnas goda möjlighet till en fortsatt karriär i form av direktanställning hos Akzo Nobel!

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för att arbeta med HR-administration. Du har antingen några års erfarenhet och vill söka nya kunskaper eller så söker du en möjlighet att få arbeta inom HR. Om du inte har arbetat inom HR sedan tidigare ser vi gärna att du har god vana av att arbeta med service. Du håller en god kontakt med kollegor och har en naturlig förmåga att ge support. Som HR-administratör är din främsta uppgift att ge god och professionell service. Som person är du driven och självständig. Du vågar ta egna beslut och strävar alltid efter organisationens bästa!

Vad kan Manpower erbjuda dig?

Du får en inkörsport till en fantastisk karriär hos Manpower som är en av Göteborgs största och bästa arbetsgivare. När du blir anställd hos oss ligger vårt enorma kontaktnät som en trygg grund till din yrkesmässiga utveckling. Vi ser att du som konsult inte bara ska trivas med ditt jobb men värnar också om att du ska få möjlighet att växa som person när du går på uppdrag hos oss!

Hur söker jag tjänsten?

Registrera ditt CV på http://manpower.se och ansök om tjänsten där. Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Publiceringsdatum
2018-01-08

Ersättning
40423kr - 41423kr per annum

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 36347
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Wolf Daniel.Wolf@manpower.se

Företag
Manpower

Adress
Manpower
40423
40423 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5A, hiss A, Vån 4

Jobbnummer
3889217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: