Ledare Kundcenter
Volvo Car Corporation(Prd) / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Volvo Car Corporation(Prd) i Göteborg,
Borås,
Götene,
Skövde,
Olofström eller i
hela Sverige På Volvo Car Sverige är du en del av ett dedikerat team med uppdraget att utveckla Volvos starka ställning hos svenska bilköpare. Som nationellt säljbolag ansvarar vi för marknadsföring, försäljning och distribution av Volvos personbilar, tillbehör, reservdelar och tjänster på den svenska marknaden med över 200 Volvoåterförsäljare och verkstäder. Här får du arbeta i en utmanande affärsmiljö med stora möjligheter att utvecklas som medarbetare. Vill du nå dina personliga mål tillsammans med andra människor, är Volvo Car Sverige platsen där du kan nå framgång.
Som ledare för kundcenter kommer du ansvara för att utveckla verksamheten för att på så sätt vara med och ta Volvo Car Sverige in i framtiden och möta vår vision på 100% nöjda kunder. Uppdraget går ut på att utveckla både medansvariga och avdelningen, med ca 10 personer, mot nya visioner och mål.
Ansvarsområde
* Leda och coacha kundcenterteamet i det dagliga arbetet mot enhetens samt Volvo Cars Sverige och Volvo Car Groups mål.
* Vara en del av vår ständigt pågående utveckling av verksamheten med målet att skapa och behålla de nöjdaste kunderna på marknaden.
* Utveckla varje medansvarig till den mest engagerade, kompetenta och glada. kundcentermedarbetaren för bästa kundupplevelse.
Kvalifikationer
* Flerårig erfarenhet av att leda framgångsrika team.
* Vana att jobba mot stora visioner och högt uppsatta mål.
* Flytande i engelska, både tal och skrift.
* Har du erfarenhet från kundcenterverksamhet är det starkt meriterande.
Personliga egenskaper
* Trivs i en serviceorienterad roll med stort fokus på kunden.
* Flexibel med förmågan att arbeta i en tempofylld miljö i ständig förändring.
* Driven, målinriktad och kommunikativ.
Vänligen registrera din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 25 augusti. Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Pia Johansson, Manager Customer Support,
pia.johansson.2@volvocars.com. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Lovisa Mankert,
lovisa.mankert@volvocars.com. Vänligen notera att ansökningar via email inte accepteras.
#LI-POST
About Volvo Car Group
The future belongs to those who are empowered by a great idea and have the ability to carry it out. At Volvo Car Group our mission is clear: "To be the world's most progressive and desired premium car company and to make people's life less complicated". We have bold targets when it comes to innovation, sales and customer satisfaction and to make this happen, we need talented people onboard. People that want to make a difference and create the next generation Volvo cars in a global, dynamic and respectful environment. We will support you to reach your full potential. Join us on this exciting journey into the future.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2017-07-14ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-25
Ange följande referens när du ansöker: 1983
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Mankert
FöretagVolvo Car Corporation(Prd)
AdressVolvo Car Corporation(Prd)
VAK building, Assar Gabrielssons väg
41878 Gothenburg
KontorsadressVAK building, Assar Gabrielssons väg
Jobbnummer 3605397
Observera att sista ansökningsdag har passerat.