Lärare/utbildare inom Service och Försäljning i Stockholm sökes!

Framtiden AB / Gymnasielärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gymnasielärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha ett roligt och varierande arbete där du får chansen att hjälpa andra människor att utvecklas och komma snabbt in i arbetslivet?

Dina arbetsuppgifter
Som utbildare i Service och försäljning är du en viktig resurs för utbildningen och utvecklandet hos elever. Service och försäljning är en arbetsmarknadsutbildning och främsta målgruppen är arbetssökande, eller personer som riskerar att bli arbetslösa och som är anmälda på arbetsförmedlingen.

I dina arbetsuppgifter ingår:

• Att ge grundläggande utbildning inom områdena service, kommunikation och försäljning.
• Att aktivt bygga nätverk med arbetsgivare som kan bistå med APL platser.
• Att på ett lätt och kreativt sätt ha förmågan att fånga elevernas uppmärksamhet.
• Individanpassa utbildningen så att alla kan tillgodo göra sig utbildningen.
• Att ständigt vara uppdaterad på samhällets krav och behov inom service och försäljning.

Målet med utbildningen är att den ska matcha arbetsgivarens behov av utbildad och kvalificerad arbetskraft inom service och försäljningsyrken.


Om företaget
Vår kund ger individuellt stöd för att hitta rätt arbete, ger nya svenskar introduktion i samhället och stödjer personer som behöver rehabilitering.

Företaget ingår i AcadeMedia, norra Europas största utbildningsföretag som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande.

Din profil
För att lyckas i rollen som utbildare behöver du ha:

• Minst ett års erfarenhet av att utbilda vuxna inom den senaste fem års perioden
• Minst 3 års yrkeserfarenhet inom Detaljhandel.

Med vuxenutbildning avses utbildning av gymnasieelever eller äldre elever.

Som person är du pedagogisk, noggrann och duktig på tidsplanering


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Arbetstider: Mån-fre 8:00-17:00
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-29
Ange följande referens när du ansöker: 16195
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ekaterine de la Hoz

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
4111054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: