Längre tids vikariat i växel och reception

Experis Sverige / Receptionistjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Östersund, Krokom, Åre, Timrå, Kramfors eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2013-01-22

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en person som kan arbeta i företagets reception och växel med placering i Östersund. Arbetsuppgifterna består av att, tillsammans med kollegor, besvara och koppla samtal i växeln, ta emot felanmälningar samt bemöta kunder i receptionen. Andra arbetsområden är internservice såsom posthantering, resebokningar samt beställning av kontorsmaterial.

Övriga arbetsuppgifter som kan förekomma är beställning av behörigheter till IT-system, passerkort och telefoni för nyanställda samt granskning av fakturor och viss typ av fakturaunderlag.

Denna tjänst är ett vikariat under en föräldraledighet som till att börja med sträcker sig from 1 april och minst 8 månader framåt. Därefter finns möjlighet till förlängning. Du kommer att få en tidsbegränsad anställning direkt av vår kund. Arbetstiden är helgfria vardagar mellan kl. 08,00-17,00.

Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad och har erfarenhet av att arbeta inom växel och/eller reception. Erfarenhet av den telefonväxel företaget använder, Centrex, är meriterande, men inte ett krav. Du är driven, ansvarstagande och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är strukturerad som person och gillar att ha ordning och reda kring dig. Att se vad som behöver göras och ta egna initiativ är några av dina styrkor, likväl som att samarbeta med andra. Du har goda datakunskaper och har ett intresse av teknikfrågor.

Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten genom att klicka på ansökningslänken och registrera dig senast den 10 februari.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karin Backman på telefon 063-57 66 63 eller karin.backman@se.experis.com .

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Backman 063-57 66 63

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1444937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: