Kvalitetskoordinator

Nazar Nordic AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nazar Nordic AB i Malmö

Nazar är specialister på femstjärniga lyxhotell med All Inclusive för hela familjen. Huvudkontoret ligger i Malmö och härifrån arrangeras lyxcharterresor från Norden till Medelhavet. Nazar ingår i en nordisk resegrupp som består av, förutom Nazar, Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark och Norge, Finnmatkat i Finland, TEMA, WonderCruises och flygbolaget TUIfly Nordic. Den nordiska resegruppen ingår i världens största resekoncern, TUI Travel Plc. TUI Travel Plc har 30 miljoner kunder per år, 54 000 anställda och erbjuder resor från 31 länder.

Vi söker en ny dansk- eller norsktalande kollega till vår kvalitetsfunktion med stort intresse för kundservice och konsumenträtt. Tjänsten är ett föräldravikariat med start 1 maj 2014 som beräknas pågå till 31 december 2014. Som dansk- eller norsktalande kvalitetskoordinator hos Nazar blir du en del av vår framgångsrika kvalitetsfunktion där kvalitetssäkring och kundservice är ledorden. Tjänstens huvuduppgift är att hanterar reklamationer enligt rådande konsumentregler på de olika nordiska marknaderna, främst de danska och norska marknaderna, men även andra länder kan bli aktuella. Vidare arbetar tjänsten med att förebygga framtida reklamationer genom att kvalitetssäkra Nazars produkter och koncept enligt gällande regelverk. Semestern är för många en av de viktigaste händelserna på året och därför ställer vi på Nazar stora krav på att våra gäster ska bli betjänad skyndsamt och med en hög servicenivå.
Arbetsuppgifterna i korthet:
• Hantering av gästreklamationer enligt gällande regelverk
• Uppdatering av statistik och förberedelse av underlag för utbetalning till gäster
• Intern utbildning, rådgivning och support gällande förebyggande reklamationsarbete 
• Problemlösning och processförbättring avseende pågående reklamationsärende

Som person är du serviceminded, positiv och kvalitetsorienterad. Du arbetar självständigt men blir stimulerad av att vara en del av ett framgångsrikt team. Vidare brinner du för att nå den bästa lösningen i alla pågående ärenden och arbetar noggrant även under tidspress. Då arbetet innebär direkt kommunikation mot kund är det viktigt att du är skriftligt begåvad. Du tycker att det är motiverande att arbeta för att nå uppsatta mål och kan stå upp för din egen åsikt även om den blir ifrågasatt. Stresstålighet, flexibilitet och datorvana har du utvecklat under dina tidigare anställningar.
Övriga krav och önskemål:
Krav - Danska eller norska som modersmål och god förståelse för det svenska språket
Krav - Minst två års arbetslivserfarenhet
Krav - Erfarenhet av att arbeta som reseledare eller annat arbete inom resebranschen
Krav - God förståelse för det engelska språket i både tal och skrift
Mycket meriterande - Produktkännedom om Nazars produkter
Meriterande - Erfarenhet av kundtjänstarbete eller reklamationshantering
Meriterande - Arbetat i försäkringsbranschen
Meriterande - Dokumenterade erfarenheter från konsumenträtt och/eller juridisk översiktskunskap

Publiceringsdatum
2014-03-04

Arbetstider och omfattning
Heltid/40 timmar i veckan Visstidsanställning

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-18
Ett vikariat på heltid under cirka 8 månader med möjlighet till förlängning
Fast månadslön
Schemalagda arbetstider mellan 8.00-17.00 eller 9.00-18.00 vardagar
Beräknat startdatum 1 maj 2014
Rekryteringsprocessen pågår löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christofer Gillborg
christofer.gillborg@nazar.se

Företag
Nazar Nordic AB

Adress
Nazar Nordic AB
Slagthuset
21120 Malmö

Jobbnummer
1797845

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nazar Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nazar Nordic AB: