Kvalificerad orderadministratör till Health Care företag

Avanzera AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi söker för vår kunds räkning en kvalificerad orderadministratör med ansvarsområdet Retail som innefattar handelsvaror till apotek och dagligvaruhandeln. Du kommer ingå i en grupp om 5 administratörer med olika huvudansvarsområden men arbetar i ett gemensamt flöde och bidrar tillsammans till en kundserviceavdelning i toppklass.

Vår kund är ett börsnoterat Health Care-företag som utvecklar och marknadsför produkter till apotek, dagligvaruhandeln och direkt till sjukvården i hela Norden.

Tjänsten är på heltid och är en direktrekrytering till kund.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna innebär hantering av order, kundavtal, kundkommunikation samt att assistera säljare med kundrelaterade frågor. Visst operativt inköp av kundspecifika produkter kommer även att förekomma. I det dagliga arbetet ingår även sysslor så som att svara i telefon, skriva fakturor, ta hand om reklamationer etc.

Din bakgrund:
För att passa in i denna roll måste du vara strukturerad och ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service oavsett. Tidigare erfarenhet inom orderhantering/kundsupport samt god datorvana är ett krav. Om du har arbetat i affärssystemet Pyramid ses det som starkt meriterande. Erfarenhet från vården eller annat företag inom health care -området är också meriterande.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav då du kommer att ha kontakt med utländska kunder och leverantörer.

Då företaget utvecklar och tillverkar medicintekniska produkter och läkemedel ställs höga krav på noggrannhet och kvalitet i arbetet samt att man följer lagar och regler.

Som person är du ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-18
Ange följande referens när du ansöker: 952
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 08-54528307

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3658126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: