Kvalificerad kundsupport SKL Kommentus Inköpscentral
SKL Kommentus Inköpscentral / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-08-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalificerad kundsupport SKL Kommentus Inköpscentral" (publicerad 2016-08-16) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SKL Kommentus Inköpscentral i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö,
Umeå eller i
hela Sverige SKL Kommentus-koncernen består av tre bolag; SKL Kommentus, SKL Kommentus Inköpscentral och AffärsConcept. SKL Kommentus AB är moderbolaget och däri ligger också vår mediaverksamhet. Totalt har koncernen ca 90 anställda. SKL Kommentus Inköpscentral (SKI) har som Inköpscentral funnits sedan 2011 och är i dag en väletablerad organisation som stödjer SKLs medlemmar med ramavtal. Affärsområde Ramavtal är uppdelat i tre grupper; projektledning, upphandling samt Stockholms Inköpscentral (STIC), där projektledning och upphandling förser SKL Kommentus Inköpscentral AB med ramavtal. Affärsområdet Ramavtal har börjat använda kategoristyrning som metod för att projektera, upphandla och förvalta sin ramavtalsportfölj. Läs mer om vår verksamhet på vår webbplats
www.sklkommentus.seTa vår kundsupport till nya höjder!
För dig som är intresserad av att utveckla funktionen kundsupport och ha en nära kontakt med människor är detta chansen. Vi vill bli Sveriges bästa arbetsplats och hos oss får du chansen att visa vad du går för och utmärkta möjligheter till utveckling.
Tjänsten
SKL Kommentus Inköpscentral arbetar idag inom åtta olika områden och driver runt 100 ramavtal inom ca 60 avtalsgrupper - ett brett register av ramavtal som spänner mellan vacciner och skolböcker för barn till fordon och beläggningsentreprenader. Som kundsupportmedarbetare kommer du att arbeta med kvalificerat avtalstekniskt och affärsmässigt kundsupportarbete - något som kan innebära allt från avtalstolkning till vägledning i hur ett avrop skall gå till. Du kommer att sitta som en central funktion och fungera både som affärsstödjare och problemlösare för både kunder och våra avtalsansvariga.
Du kommer till exempel att:
• Svara och delegera inkommande samtal och mail gällande avtalsrelaterade frågor
• Registrera, rapportera samt driva och uppdatera vårt ärendehanteringssystem
• Göra analyser och rapporter
• Hantera och ansvara för kundsupportstatistik
Publiceringsdatum2016-08-09KvalifikationerVi söker dig som har minst tre års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter där du arbetat nära kunder och har förståelse för och kunskap om hur man vårdar kundrelationer. För att klara detta tror vi att du skall ha erfarenhet från kundsupport, kundtjänst eller från försäljning och inköp med mycket kund eller linjesupport. Det är viktigt att du har god grundläggande förståelse för de avtals- och affärsmässiga delarna i jobbet likaväl att du har goda kunskaper inom CRM och ärendehanteringssystem.
KvalifikationerRollen som kvalificerad kundsupport riktar sig till dig som är framåt, van att ta egna initiativ och ser service som en självklarhet gentemot mot både kunder och medarbetare. Som person är du noggrann, social och älskar att lösa problem. Vi ser även en utveckling av kundsupportfunktionen mot ett mer operativt uppdrag framöver, där man till exempel stöttar våra kunder med avrop. Därför är det viktigt att vara intresserad av kundsupport som en funktion och har viljan att utveckla området i linje med våra kärnvärden: kompetens, kvalitet och service.
I urvalsprocessen kommer stor vikt att läggas vid de personliga egenskaperna.
Så ansöker duHar du frågor om tjänsten som kundsupport är du välkommen att kontakta Affärsområdeschef ramavtal Olof Molander 08 709 59 53 eller HR ansvarig Daniel Yousefi 08 709 59 93. Sista ansökningsdag är 9 september 2016, men vi kommer att göra ett löpande urval så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Vi ser positivt på mångfald och därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-09
Ange följande referens när du ansöker: 3169164386
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Yousefi, HR-ansvarig 08 709 59 93
Olof Molander, Affärsområdeschef Ramavtal 08 709 59 53
FöretagSKL Kommentus Inköpscentral
AdressSKL Kommentus Inköpscentral
11799 Stockholm
KontorsadressHornsgatan 15, 11846 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2984533
Observera att sista ansökningsdag har passerat.